Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor de zomer (Juli-tot 14 aug) 2008 die een rondreis zou willen maken door Alaska en Yukon.
Ik ben een leuke en gezellige meid van 19 jaar.
lijkt het je wat, neem dan contact met me op.
Hallo Juudje,
Hoe had je de reis precies in de gedachte?
Hoi,
Ik wilde graag naar anchorage en dan door Alaska naar Denali NP en Kenai NP. Ook wilde ik naar Dawnson en Whitehorse in Canada. en daar dan max 28 dagen verblijven.
Klinkt goed! En dan slapen in hotels ofzo? en een auto huren of met de trein? Wat is precies je idee van vervoer?
Ik weet niet hoe oud jij bent… Ik wilde het liefst een auto huren. anders een rondreis maken met een organisatie en dan met een bus mee. Bed and breakfast heb ik afgelopen jaar in Canada gedaan. Is me goed bevallen. Maar een paar keer camperen lijkt me ook wel super. Ik weet niet wat jouw ideeen zijn.
Ik ben 22 jaar. Dus auto huren is best en optie maar een rondreis met een bus kan ook, als die er zijn tenminste. Ik heb zelf helemaal nog geen ervaring met een rondreis en bed en breakfast, dus het is voor mij nieuw.
Hey,
Ik heb zelf ook geen ervaring met een rondreis met de bus. dit jaar gingen mijn ouders naar Canada en mocht ik weer een keer mee. Als je op internet wat rondsurft zie je genoeg mooie rondreizen met bussen door Alaska en Yukon.
Kuoni heeft ook een mooie, met een gigantische mooie boottocht. (ik weet niet of jij daar van houdt) Je moet maar s gaan rondkijken en laten weten wat jou leuk lijkt.