Vakantiemaatje Canada gezocht

:canada:
Hallo! Ik ben bijna afgestudeerd en ik wil heel graag nog nog naar Canada. Nu zijn mijn vrienden druk aan de full-time baan, hebben weer eens geen geld, hebben simpelweg interesses in andere landen of hebben geen zin??!). Ik ben een mietje en wil niet alleen, daarom zoek ik graag een gezellig iemand om een vakantie in Canada door te brengen (kan 1wk tot 4wk zijn van mij apart).

Ik heb de tijd van maart 2006 tot eind augustus 2006, dus heb je zin in deze periode voor een leuke vakantie, graag reageren!!.

Ik zoek: een gezellig iemand (liefst leeftijd 24-30 jaar), rustig maar wel spraakzaam, houdt ervan om een wijntje/biertje of wat anders te drinken bij het eten, houdt van simpel als van een beetje luxe verwennerij, dingen te ondernemen en veel te zien!! Ik hou er niet zo van om met een hele groep mee te banjeren de hele dag, mits je erg vrij wordt gelaten. Een paar keer vind ik niet erg, want een groep kan ook weer heel leuk zijn!!! Af en toe lekker winkelen moet ook kunnen…

Ik ben: 26 jaar, van het vrouwelijk geslacht, bijna afgestudeerd basis psycholoog, ben rustig maar hou wel van lol en gezelligheid, hou dus van lekker eten (in een gezellig restaurantje of zelf maken) met een lekker wijntje of iets dergelijks er bij. Ik ben een roker, ben niet lid van de EO, heb verder heus wel vrienden :slight_smile: en uh…wil zo graag nog naar Canada!!!:slight_smile:

Ik heb trouwens ook eventueel interesse voor Noord-Europa, Ierland en/of Schotland.

Hallo Stephy,
In mei van dit jaar ben ik al van plan naar canada te gaan. Ik was enigszins van plan zelf wat rond te trekken daar. Het vliegticket is al geregeld, maar de rest van de drie weken durende reis moet nog ingevuld worden.
Heb jij al een beetje een idee van wat jij daar wilt gaan doen? ( land door trekken, wandelen, paardrijden, kayakken, rondvluchten, etc? )
Ik reageer verder omdat ik je oproep erg leuk vond. Zelf ben ik ook erg geinteresseerd in canada ( spreekt vanzelf ). Maar ook Noord Europa staat op het lijstje. Schotland heb ik vorig jaar kort bezocht, echter ik zou graag nog een keer terug willen om de schotse eilanden op te zoeken.
Ijsland en nieuw zeeland lijken mij ook geweldig.
Wat informatie over mij:

• 27 jaar
  • man
  • niet rokend
  • zelfstandig
  • redelijk sportief
  • houdt van zowel natuur als cultuur
  • nog geen foto beschikbaar, daar ik nu op mijn werkplek zit