Hallo
We hebben gisteren tickets geboekt naar VIETNAM joehh.
ik heb jullie advies nodig we willen met de kinderen een 4 daagse trip maken naar SAPA
(eventueel via een bouwsteen van vietnamonline.nl)
Ik twijfel of dat wel te doen is voor kind van 9 jaar en kind van 12 jaar.
Ben erg benieuwd naar jullie reacties
Groetjes Pascale
Hallo Pascale,
Ik ben er even uit geweest vanwege mijn vakantie; heb alleen de vragen beantwoord van mensen die al snel vertrekken.
Vandaar mijn wat latere reaktie op jouw vraag.
ik heb het voorstel van “Vietnam online” gelezen op hun site en vind het inderdaad nogal wat trekkings van kilometers voor een kind van 9 jaar.
Maar ik heb ook een andere optie, welke in op het eerste oog duur en lux lijkt, maar naar wat ik snel berekend heb ongeveer gelijkt of wat goedkoper is.
Is wel 1 dag korter, niet in Sapa, maar dan wel kindvriendelijker.
Dacht aan Mai Chau en dan deze optie
http://www.maichaulodge.com/News/Packages/03-Days-Complete-Escape-2686.html
Bij VOL begint de eerste dag pas laat in de middag en dan treienen; dan is dag 1 weg en blijven er nog maar 4 over.
dag 5 is dag van aankomst in Hanoi in de vroege ochtend, dus deze is ook zo voorbij.
per saldo ben je bijna net zoveel daguren bezig met beide trips.
prijs van VOL is 293 EURO pp, terwijl de link optie 240 USD - 20% korting + 10% btw + 5 % servicekosten + 200 USD voor vieren VV Hanoi ( prive auto )
Ik denk dan zeker aan de meerwaarde van het zwembad dat je kinderen in de vrije uren kunnen gebruiken.
Misschien een optie?
gr.
Ton.
Hoi, wij ( 2 volwassenen en 2 kinderen van toen 14) met vietnam on line ook naar sapa geweest. We hebben 2 dagen trekkings gedaan waarbij we wel terug kwamen in sapa. Dit was prima te doen voor de kids. Het leuke was dat we dit in een groepje deden waar meer kinderen in zaten dus de kids liepen allemaal met elkaar en we hebben niemand horen klagen. Sterker nog het was voor sommige volwassenen zwaarder dan voor de kids.
Bedankt voor de goede tip dit is idd een mooie trip
Gr Pascale