sanur of kuta

Goedemorgen,

Wij gaan in augustus 6.5 week naar indonesia. We verblijven het grootste gedeelte bij mijn schoonfamilie maar willen ook een weekje naar bali en een weekje ergens anders heen. Nu is mijn vraag… wij gaan met ons 4 jarige zoontje kunnen wij dan beter in sanur verblijven of is kuta ook goed te doen.

We zijn 6 jaar geleden voor onze honeymoon in kuta geweest en verbleven toen in het santika beach resort. Dit was echt een supergeweldig hotel en we zouden daar best weer willen verblijven ik heb hier nog niet echt gunstige prijzen gezien.

Hebben jullie tips voor mij ? Sanur of kuta of elders op bali waar genoeg te doen is en ook winkeltjes zijn.

hoteltips ?

en waar kan ik leuke deals vinden ?

groetjes Marjan

sanur, zeker met jullie kind.wij verblijven al jaren in Sri Phala resort vlak bij strand en winkelstraat op 5 min . waarom huur je geen bungalow, onder ned leiding en heb je ruimte voor de kleine en veel privacy Vind je onder bungalow huren Sanur Succes

Ik ben ook zeker meer voor Sanur, want dat is een stuk relaxter, vooral met een kind. Ook Lovina (in het noorden) is heel fijn.

Ik (24 jaar/partner/geen kind) ben in Sanur en Kuta geweest begin juni, maar ik wilde echt niet in Kuta slapen. VEEL te druk. Sanur is veel relaxter, maar ik moet wel zeggen dat ik het strand op Kuta veel mooier vond dan in Sanur.

Aangezien je een kind heb zou ik naar Sanur gaan.

Wij vonden Kuta overdag wel weer leuk, dus wij hebben 2 dagen een taxi genomen heen en weer van Sanur naar Kuta voor ongeveer 60/70 000 rupiah. zeg maar 5,60 voor een enkeltje, voor een taxi met een meter

Fijne vakantie :zon02:

De meesten hebben het al gezegd als je een beetje rust wilt i.p.v. het Salou-achtige Kuta dan is Sanur prima. Het Griya Santrian hotel in Sanur is een prima hotel aan het strand en met een apart kindergedeelte in het zwembad. Voor dat weekje ergens anders : www.balesolah.com