Hallo wij zijn een stel van 23 jaar en gaan dit jaar 3 week naar Bali.
De twijfel is waar een hotel te boeken? Kuta of Sanur (misschien doen we het op beiden plekken)
Maar ik hoorde dat Kuta veel duurder is als sanur qua avond eten etc etc. Maar de hotels in sanur zijn juist weer duurder merkte ik.
Zowel Kuta als Sanur hebben goedkope plekken om 's avonds te eten, zeker wanneer je naar een goedkoper tentje in een zijstraat gaat en niet perse aan de hoofdweg wil zitten.
Voor 2-3 euro kun je een maaltijd hebben. Wil je meer stijl en een biertje erbij, dan ben je uiteraard meer kwijt.
Het is ook maar waar je zin in hebt. Sanur is een heel rustig plaatsje zonder groot uitgaansleven. Wij noemen Kuta zelf altijd het Benidorm van Bali, dus als je van drukte en stappen houdt zou ik daar heen gaan. Als je wat rustigers zoekt dan is Sanur een betere keus denk ik. Wat betreft prijzen is er in beide plaatsen veel keus qua tarieven, dus zou er in beide plaatsen wel een hotel met prijzen van jouw gading moeten zijn. Zelf vind ik het fijn zoeken via tripadvisor.
Eten kun je inderdaad overal zowel als kuta als sanur voor paar euro heerlijk eten!
Wat betreft hotels ja ik wil altijd graag een schoon hotel met een goed bed en douche ga ook altijd i de drukke tijd jammer genoeg.
Maar heb er weleens gelopen en dan vroegen ze prijzen die veel hoger lagen als jaar ervoor. Word steeds drukker op bali
ik boek het liefst vantevoren alles voor mij is het dan goedkoper als dat je er bent.
Dat is niet waar, als je hier bent kan je afdingen op je hotel en daar gaan de meeste hoteleigenaren-managers graag in mee.
Vooral als het hotel niet is volgeboekt.
WB het eten vanaf 17.000 rupiah in een bistro in Candidasa en wordt ook naar huis gebracht…
Updated - - -
Dat is niet waar, als je hier bent kan je afdingen op je hotel en daar gaan de meeste hoteleigenaren-managers graag in mee.
Vooral als het hotel niet is volgeboekt.
WB het eten vanaf 17.000 rupiah in een bistro in Candidasa en wordt ook naar huis gebracht…
Daar heb je gelijk in Paulana, maar heb wel gezien 10 jaar geleden makkelijk in augustus maar zie nu wel dat vooral sanur heel moeilijk is.
wat betreft candidasa en amed lovina is nog makkelijk maar sanur heb ik de ervaring beter vanteoren.