Eerste twee nachten

Ik ga eind april naar Bali :slight_smile:
Ik wil graag na de lange vlucht 2 dagen naar t zuiden… daarna trek ik naar Ubud, het westen en het noorden.
Maar die eerste 2 dagen wil ik wat genieten aan het strand, lekker eten…
Ik reis alleen dus ontmoet wel graag wat gezelligschap. Ik hoor de gekste verhalen over Kuta en dat lijkt me te druk maar sanur daarentegen lijkt me dan te rustig!
Iemand een tip?

Wij zijn in oktober 2010 naar Bali geweest. En inderdaad Kuta is enorm druk. Wij waren daar de laatste dagen van onze reis. Gelukkig hadde we een hotel in Jimbaran, wat heel rustig is. Eigenlijk te rustig, niks te doen buiten heel goed eten op het strand. We zijn voor een dag naar Kuta geweest, en ik moet zeggen dat we redelijk vlug weg waren. Wat een drukte, en zeggen dat het buiten het seizoen was. Wat Sanur betreft, ik weet niet wie het uitgevonden heeft dat Sanur rustig is. De eerste twee nachten hebben we in Sanur verbleven en van dat rustig heb ik niks gezien. Het is natuurlijk niet te vergelijken met Kuta, maar je hebt er ook alles. Restaurantjes voor elk zijn beurs, winkels zoveel je maar wil. Het is wel een aangename drukte. De mensen lopen je niet omver gelijk in Kuta. Misschien is er wel een buurt in Sanur, waar het rustig is. Dat weet ik niet. Nog veel plezier

Weet niet waar het verhaal vandaan komt dat Sanur rustig is??? Sanur is (gelukkig) rustigER dan Kuta, heeft ook 'n wit strand maar met een rustigere zee (in Kuta vaak enorme golven met een onderstroom), heeft veel hotels en restaurants om uit te kiezen, dus . . . . ??

Als je discotheken, nightclubs, etc., zoekt die tot s’ ochtends vroeg openblijven, dan moet je inderdaad in Kuta zijn. In Sanur vindt je dat niet.

Bedankt voor de tips! leuk

Hebben jullie nog tips voor een leuke plaats om te overnachten, hotel?
thanks!!