“GENIETEN VAN DE MOOISTE PLEK OP AARDE”
**Ben een avontuurlijke, optimistische meid van 38j.
Heb besloten om dit prachtig land te verkennen van 16-11-04 (Auckland) tot 11-02-05…
Indien er iemand rond deze periode zin heeft om af te spreken, laat dan maar iets horen. Dan kunnen we misschien samen optrekken of een mobilhome huren of we zien wel…? CARPE DIEM is mijn moto.
Tot mails !
Toedeloe,
Katinka
**
hoi katinka
Ik weet niet of je het Zuidereiland nog aan doet en nog van plan bent om naar de milford sound te gaan en je zoekt nog een reisgenoot laat het dan even horen. Ik zelf ben werkzaam voor een half jaar in het Zuidereiland en ben van plan half maart naar het Noordeiland te vertreken voor vakantie, maar nu kan/wil ik af en toe een langweekend of iets deregelijks erop uit. Qua leefttijd ligen we dicht bij elkaar, ben 34 jaar.
Laat even iets van je horen, mischien heb je al een reisgenoot gevonden.
groet gerard
wel ik zit nog steeds in Auckland
en blijf in NZ tot oktober 2007 (is mijn plan) dus laat maar horen als je hier bent ! kan je auckland laten zien als je zin heb !
In maart kom ben ik zeker van plan om Auckland te bezoeken, maar het duurd nog wel even voordat het maart is dus plan kan nog veranderen. Maar mocht je daar nog steeds wezen lijkt het me leuk om je op te zoeken. Maar ben je echt van plan om tot eind 2007 in Auckland te blijven (werk je daar)?
wel weet niet of ik in auckland blijf maar wel in NZ (denk ik ) wel hou me op de hoogte van je plannen dan !
Voordat het maart is duurd het nog wel en tijdje maar voordat het zover is zal ik nog wel contact met je zoeken via deze site. Ik werk op een boerderij in de buurt van Invercargill en hier blijf toe half maart tot dan zal ik het laten tot krote uitstapje naar Queenstown , Milford sound en Dundin dat kan ik makelijk bereizen in met mijn auto, zodat er nog wat overblijft van mijn vrije lang weekends om te genieten. Dus mocht je eerder deze kan nog uitkomen laat het me het dan maar weten.
groet gerard
ik ben in balclutha en ga naar dunedin. van daaruit wil ik queenstown etc. bezoeken etc. ik ben hier tot 18 mei, dan ga ik naar oackland, alleen voor het weekeind, en dan maleisie…en dan…holland!
hoi sacha
het is een beetje anders gelopen dan de planing was maar morgen zondag 8 april vertrek ik weer naar nederland.
groet gerard
oke…ik wens je alvast een goede terugreis dan, en hoop dat t geen vervelende omstandigheden zijn, waarom je teruggaat. groetjes!