Hoi!
Ik ben Kirsten, 24 jaar en net afgestudeerd.
Ik droom al jaren van een reis naar NZ en nu is hij toch echt geboekt!
Ik wil in principe alleen gaan, maar het lijkt me leuk om in ieder geval een stuk met mensen samen rond te reizen en leuke dingen te doen, zien en beleven. Eventueel een auto huren en daar verder het land mee in rijden, survivallen etc.!
Ik heb er wel zin in, klinkt erg leuk.
Ik ben in Nieuw-Zeeland van Oktober t/m Januari.
Dus misschien dat we in de maand Januari een stuk samen het land kunnen verkennen?!
Als je wil kun je me mailen.
[EMAIL=“mtheerenveen@hotmail.com”]mtheerenveen@hotmail.com
Ik ben Olivier 24 j en net zoals bij jullie is het een droom die in vervulling gaat.
Ik vertrek rond 14 nov, naar NZ voor een maand of 2 á 3, daarna gaat het richting OZ voor 2 maand. Definitieve datum van vertrek kan nog licht wijzigen (volgende week boek ik mijn ticket).
Ben ook van plan om daar een autootje te kopen en daarmee rond te reizen om zo veel mogelijk te zien en te doen.
Iemand intresse om een deel mee te reizen?
P.S.: Van waar zijn jullie?
Hallo,
Ik vertrek 8 okt. Eerst een week Japan en daarna een maand of 4 5 Nieuw Zeeland…
Lijkt me leuk om een tijdje samen te reizen…
Greetz Rolien ([EMAIL=“rvh25_08_82@hotmail.com”]rvh25_08_82@hotmail.com)
Hey, wat leuk dat je vanaf ongeveer Oktober in Nieuw-Zeeland bent. Ik ben wil half December naar NZ voor een maand. Het lijkt mij leuk om zowiezo ervaringen uit te wisselen en eventueel een paar dagen samen te reizen. Groetjes Roxanne
Ik ben op dit moment al in Nieuw-Zeeland voor m`n stage en ga vanaf half december rondreizen om vervolgens eind januari weer terug te vliegen vanaf Auckland. Ook mij lijkt het leuk om een gedeelte samen rond te reizen. Ik ben 22 jaar en studeer Vrijetijd, Toerisme en Omgeving, ik zit in het laatste jaar. Er zijn zoveel mooie dingen te zien, dat ik zoveel mogelijk plaatsen wil zien en dingen wil doen! Ik hoor het wel van je!
Hej kirsten,
ik ben vanaf augustus in zuid oost azie aan het rondreizen en zou graag eind december of naar australlie of nieuw zeeland willen om tot eind januari rond te reizen.
Waarschijnlijk wordt het nieuw zeeland. Lijkt me erg gaaf om met een groep een auto te huren en rond te reizen.
Ik ben zelf iets jonger… 21 jaar. Mijn emailadres is [EMAIL=“larisa0160@hotmail.com”]larisa0160@hotmail.com ( indien je interesse hebt)
Heb overigens mn tickets nog niet geboekt… dat moet nog gebeuren.
groeten vanuit UBud indonesia … Larisa