Nieuw-Zeeland 11 dec 2011 t/m 7 feb 2012

Hey!

Mijn naam is Inge en ik ben 32 jaar. Ik vertrek 11 december naar Auckland en hoewel ik mijn ticket heb geboekt, heb ik verder nog niet echt een plan, behalve dat ik 7 februari in Christchurch moet zijn voor mijn terugreis>>>! Ik heb zeven weken de tijd om het Noordeiland en Zuidereiland te ontdekken en ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje.

Ben jij ook in deze periode in Nieuw Zeeland en lijkt het je leuk om (gedeeltelijk) samen te reizen, laat een berichtje achter! Ik ben in voor een actieve, sportieve reis uiteraard afgewisseld met relaxen en gezelligheid!

Groetjes

Hoi Inge,

Jij staat er echt goed op, ik dacht met mijn kleine 6 weken al een hele tijd van huis te zijn!
Na eerst een paar weekjes bij mijn broer op bezoek te gaan wil ik vanaf 13-14 januari naar het zuidereiland afreizen. Ik ga daar een autootje huren en dan wat op de bonnefooi rondtrekken. Is in NZ geen probleem en ben er eerder geweest dus ken zo’n beetje de routes. Mijn terugvlucht staat gepland op 1 februari.
Ik zit nog maar alleen in de auto en het is toch gezelliger om onderweg wat te kunnen kletsen. Als je zin hebt om mee rond te toeren, laat maar iets van je horen, dan kunnen we kijken of de plannen ongeveer hetzelfde zijn.
Ikzelf ben 42 jaar en al behoorlijk wat over de wereld rondgereisd.

Groeten
Eric

Hi inge,

Ik las je berichtje en ik was nieuwsgierig. Ik wil zelf vanaf begin januari tot beging februari rondtrekken in nieuw zeeland. Ik wil dit liftend gaan doen. Het schijnt vrij makkelijk te zijn in nieuw zeeland. En als het mogelijk is ook nog kamperen. Ik wil net als jou actief en veel moois zien afgewisseld met hier en daar een leuk feestje. Ik ben zelf 28 jaar. En ben van plan een jaar rond te reizen. China, indonesie en maleisie hen ik voor nieuw zeeland er al op zitten :). En daarna ga ik weer terug naar azie. Als het je wat lijkt laat het me even weten.
groetjes patricia