Ik ben Cindy en ben 22 jaar. Eind januari vertrek ik naar Nieuw Zeeland.
Ik kom in Auckland aan en ben van plan om ongeveer 7 weken in Nieuw Zeeland te verblijven.
Heb geen voorkeur voor leeftijd. Maar ben niet van plan om elke avond te gaan feesten. Maar vooral om in deze korte tijd het prachtige land te bezichtigen.
De bedoeling is om eerst het Noorder Eiland te bezichtigen en dan richting het zuiden rijden, hoe staat niet precies vast.
ik (28 j ) vertrek dan ook in die periode naar nieuw zeeland, 4 februaru kom ik aan in auckland en blijf er 6 weken. bedoeling is ook om eerst noord te doen en dan afte zakken naar zuid. mss kunne we stukje same reizen.
ik ben inmiddels al in Nieuw-Zeeland, woon tijdelijk bij mijn oom in Auckland.
Ik wil misschien wat gaan werken en daarna een stukje reizen.
Als jullie zin hebben om een drankje te doen in Auckland, laat het maar ff-tjes weten. Ik ben net aangekomen, dus weet verder nog weinig wat er te doen is.
Ik ben ook vanochtend aangekomen in Auckland, dus weet verder ook niet
wat er te doen is… Maar wat gezelschap is altijd leuk! Dus als jullie nog wat gaan doen?
Ik ben hier nog wel eventjes, want het is de bedoeling dat ik de komende 4 maanden in Auckland zit! Ga hier onderzoek doen, en daar vervolgens een scriptie over schrijven… Ik zit nu in een hostel vlak bij Queen street, en ga maandag een kamer zoeken. Misschien kunnen we dit weekend met alle NL’ers die nu al gereageerd hebben of nog gaan reageren wat afspreken? Overdag of 's avonds… Ik heb voor school nog niks te doen, dus verveel me behoorlijk
Leuk idee! Morgenochtend ben ik even bij m’n oude werkgever een bakkie doen, maar daarnaast heb ik nog geen plannen. Ik kan richting de stad komen morgenmiddag of zondag. Maakt mij niet veel uit.
Ik kan sowieso allebei de dagen of avonden! Dus ligt eraan wat voor jou/jullie het beste uitkomt! Ik heb zelf nog helemaal niks op de planning…
Ja behalve nu éindelijk eens slapen na zo’n lange vlucht!
Ik heb een busje te koop dus als iemand een busje wilt…
Ik zit nu in Piha kust plaatsje ten westen van Auckland. Heb met een busje rondgereisd samen met mijn vriend maar kan de laatste paar weken op een huis passen.
Ons busje is te koop (incl alle campeerspullen), relaxed matras geen luchtbed, gaststel, pannen, bestek etc, dozen met wieltjes voor je spullen Iemand interesse?
Het is een Ford econovan maxi, het is een wat langere bus ideaal voor lange mensen maar sowieso relaxed omdat je wat meer ruimte hebt.
Heej Cindy,
Ik ben Anne en ben 19 jaar. In januari wordt ik 20. Mijn plan is om ook te gaan reizen. Ik wil graag in januari 2011 vertrekken naar Nieuw-zeeland. Dit wel slechts voor een maand aangezien ik daarna door wil trekken naar Australië. Heb je misschien interesse reageer dan op dit mailtje. Ik zou het liefst een autotrip willen doen. Ook hou ik erg van de natuur & cultuur. Laat maar wat van je horen!
Groetjes Anne
Ik ben afgelopen maandag aangekomen in NZ i.v.m. een evenement in Hamilton.
Zit nu bij vrienden in Morrinsville, wil graag verder trekken om al het mooie van New Zealand te zien.
Mochten er meer mensen willen doorreizen is het altijd leuk om een tijd gezamenlijk te reizen!