Samen op reis?

Hoi,

Ik heb al eerder berichtje geplaatst voor interrailen… Maar dat lukt niet zo goed! Dus vraag ik het nu breder… Interrailen lijkt mij wel leuk, maar een andere avontuurlijke reis lijkt mij ook heel leuk! :slight_smile: Zolang het maar geen weekje zon/zee/strand-vakantie is… En het moet niet echt duuhuuuur zijn!

Tis wel een uitdaging om met mij te gaan omdat ik doof ben :wink: Wel kan ik liplezen en praten… Wie weet loopt er iemand hier toevallig rond die gebarentaal kan :slight_smile: maar dat is geen must…

Verder ben ik 23, meisje en studerend!

Nou, misschien hoor ik leuke plannen van jou!

Liefs xxx

Nou… wie? :slight_smile:

Hey, ben je al weg? http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=69893 :slight_smile:

Hoi Gerdi.

Ik heb van de zomer de plannen om 4 weken met de auto te gaan rond trekken door de Baltische Staten en Scandinavië…

Lijkt het je wat?

als je zin hebt om mee te gaan hoor ik het wel

ik ben overigens een jongen van 23.

Groetjes Waldemar.

Hey, je inbox is vol dus kon niet reageren…dan maar zo…

Ja een uitdaging word het zeker, ik heb namelijk helemaal geen reiservaring.
Maar is wel iets dat ik al een hele tijd graag wil.
Mijn idee is om met de auto te gaan (vette bak, als je dr van houd), en kampeer spullen mee te nemen enzo. (echt alles, heb zelfs al een stroom agregaatje geregeld, altijd handig) En jaren geleden zijn er een keer via een uitwisseleling project 3 studentes bij ons blijven logeren uit hongarije, die wonen toevallig dichtbij Budapest waar het Sziget festival is in augustus ( wil ik graag eens meemaken ) Maar daar heb ik weer email contact mee, en die willen me graag helpen.

Maar het is dus eigenlijk zo:
Ik zoek een avontuurlijk iemand die het ook vet lijkt om op die manier te reizen, en om samen met mij in ieder geval het eerste stuk te gaan, want zie er wel tegen op om helemaal in me uppie te gaan.

Oja en ik vind het geen probleem dat je doof of slechthorend bent hoor, alleen gebarentaal kan ik niet.

heb je mischien msn? mailen kan ook, als je het er verder over wilt hebben.
hoor t wel!

bye xx