Samen naar Azië?

Hey reizigers!

Wat zou ik toch graag richting Azië gaan reizen!

Ik zal eerst eens iets over mezelf vertellen. Ik ben Marit Scheij, en 20 jaar oud. Ik woon in een dorpje dichtbij Den Bosch (Haarsteeg). Vorig jaar ben ik afgestudeerd aan de TUI Hospitality Academy (toerisme). Hierna ben ik een vol jaar gaan werken, en nu is het tijd om een hele mooie reis te gaan maken! Mijn vrienden omschrijven me als een sociaal, gezellig, energiek, vrolijk en avontuurlijk persoon.

Thailand, Indonesië en Sri Lanka spreken mij enorm aan! Verder sta ik ook open voor andere landen in de wereld! Buiten deze landen, spreken Australië en Nieuw-Zeeland mij ook erg aan, ook dit is een mogelijkheid! Mochten deze landen jouw ook aanspreken, misschien kunnen we eens in contact komen en brainstormen over de mogelijkheden? Natuurlijk is het altijd mogelijk om één land te bezoeken, maar als we er toch zijn, kunnen we er misschien net zo goed meer bezoeken?

Voor mijn werk, maakt het niet uit voor welke periode ik ga, en de reisduur. Hiermee kunnen we dus helemaal op elkaar inspelen. Ik zat zelf te denken aan 2 maanden, maar sta ook open voor een kortere of langere periode, dit kunnen wij dan altijd bespreken.

Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot, die ook veel van avontuur houdt. Maar vooral klaar is om de wereld mee te ontdekken. Het lijkt mij leuker om met meerdere reizigers de wereld te ontdekken dan alleen, daarom ben ik misschien wel opzoek naar jou! Ik hou zelf veel van afwisseling, dus cultuur, natuur, gezelligheid, actief, stranddagje, en 's avonds een lekker drankje drinken.

Denk jij jezelf terug te vinden in wat ik zoek? Neem dan contact met mij op! Je kunt mij altijd een berichtje sturen, of via Facebook, je kunt me vinden met de naam Marit Scheij.

Groetjes, Marit