Hee, wij vrouw van 52 met zoon van 13 reizen de laatste jaren samen. we zijn in china, indonesie en thailand geweest. We boeken een vlucht en trekken rond met een travelers guide book en rugzak en genieten.
Wie heeft er zin om met ons mee te gaan? Er nog vele landen die we willen doen, dus ideeen zijn welkom. We zijn benieuwd reageer!
Hoi Jannie en zoon,
Ik ben een man van 37 jaar woonachtig in Goes, provincie Zeeland en zit bijna elk jaar wel in India. Alleen dit jaar ga ik in de zomervakantie ipv de Nederlandse wintermaanden. Het is dan wel monsoon op de bestemmingen waar ik heen ga, allereerst Pune waar de Osho (voormalig Bhagwan) commune is, een prachtig resort voor een weekje, daarna naar Goa waar heel veel te zien is en de zee prachtig is, ik kan nooit echt lang zonder zee in de buurt als het vakantie is ![]()
Ik zoek niet direct reisgenoten om elk uur van de dag samen mee op te trekken want ik ga meestal alleen op vakantie maar als jullie een leuke start willen maken dan kan ik je goed op weg helpen in Mumbai, Pune en Goa. Ik heb bijvoorbeeld al eens een week in de sloppenwijken van Mumbai geleefd om te zien hoe dat nu zo is voor een westerling, India is overigens één van veiligste landen die ik ken, zelfs toen er geen westerling meer te bekennen was voelde ik me helemaal okee daar.
Laat wat van jullie horen, misschien hebben jullie al een reisgenoot gevonden? misschien vinden jullie India niet de beste keus, vooral de monsoon is heftig, wel is het elke dag ook urenlang prachtig weer over het algemeen maar als het regent dan is het ongeveer alsof je onder een forse douche staat. misschien hebben jullie een ander land in gedachten? ik ben van plan vanaf brussel te vertrekken met swiss airlines, retourticket mumbai 609 euro incl. tax.
groetjes
Arupam
arupam@zeelandnet.nl