Moeder en zoon zoeken reisgenoot Azië zomer 2008

Wij zoeken iemand die met ons zou willen reizen in de periode tussen 07-07 en 17-08 2008. We hebben China, Indonesië en Thailand de afgelopen jaren gedaan met een vlucht een travel guide boek en rugzak. Vele landen hebben we dus nog niet gezien, dus laat je horen we staan open voor ideeën.

We, dat is mijn zoon van 12 en ik vrouw van 52

Ik leef graag zoek altijd weer de uitdaging om er iets meer van te maken ik hou wel van sju! Ben meer een doener dan een ligger met het liggen creëer ik evenwicht. Hou van humor en lol, zoek dat. Kan bomen over van alles en nog wat. Je kunt me vinden op concerten, festivals, in boekenwinkels, op reis naar een ver oord, op de camping, in een stad, in een attractiepark hangend in een achtbaan, lopend in de velden en bossen, langs het strand, in de sauna, een dierentuin, op een kermis, thuis op de bank voor een film, in de tuin met lekker eten een glas wijn, ergens achter een pilsje, op een terras, in bed met een koptelefoon en een cd of radio programma een glas wijn en een boek, shoppend door een stad, etend in een eettentje, een haring etend aan een kraampje, zoekend naar ander werk een nieuwe uitdaging, en ga maar door.
Ik woon samen met mijn zoon van 12, 4 dagen per week die de lol zoekt en maakt. Een super reiziger is en een waterverslaafde. Verder run ik samen met een vriend een restaurant. Woon in midden Limburg nadat ik al op verschillende plekken heb gewoond in Nederland. Rij graag auto, fiets me suf en vindt het nog lekker ook, ook loop ik graag en ben ik niet in voor pakjes cq instant voer; ben meer van dat puur natuur, maar dat andere is soms ook wel lekker en snel.

We reizen graag, willen zoveel mogelijk zien, doen en genieten, We zitten graag bij de bevolking, te genieten van een praatje, hun eten en laten ons verleiden door hun voorstellen hoe we hun land kunnen bereizen en bekijken.
We wisselen stad en het platteland af, reizen met de trein, de bus, of regelen een auto/bus met gids/ bestuurder, of pakken een binnenlandse vlucht.

Er valt natuurlijk nog van alles en nog wat te vertellen maar voorlopig is dit wel iets!

Reageer als je je aangesproken voelt, ook wilt reizen, ontdekken, genieten, het samen wilt doen, dan horen we het graag!!!

Jannie

Beste Jannie
Ik geloof nooit dat ik al die activiteiten va je kan handelen.Maar er kunnen ook genoeg aanknopingspunten in zitten.Ik wide in juni dwars door Tanzania met weinig comfort veel contact met de plaatselijke bevolking en buiten de touristische centra.Ik ben een man van 61 jaar.Zie maar of dit inspiratie bij je oplevert
Gerard

Hallo Gerard,
Leuk dat je reageert
En ja aanknopingspunten zijn er . echter ik/wij zitten vast aan de schoolvakantie en die is vanaf 07-07 tot 17-08 2008.
Groetjes,
Jannie

Beste Jannie,

Ook leuk voor je zoon zeg, dat je zo ondernemend bent! Zelf wil ik graag nog e.e.a. van de wereld zien. Vorig jaar heb ik de westkant van de Verenigde Staten bezocht inclusief Las Vegas. Gewoon auto huren en zien waar je uitkomt. Ik had toen nog een relatie die sinds kort verbroken is. Zelf dacht ik voor komende zomer aan een reis richting Zuid Afrika met bijvoorbeeld fox vakanties maar ik sta ook open voor andere voorstellen. Ik ben overigens 33 jaar en woon in Ede, Gelderland. Mijn vakantie valt in de periode van 18 juli t/m 11 augustus. Ik kan maximaal zo’n 24 dagen weg en kan een week voor of na deze periode plakken.

groetjes,
Jolanda

Hallo,

Zou mijn vaartocht misschien iets voor jullie kunnen zijn?

Aramis.