Zomer 2008: land(en) in Azie...wie gaat mee?

Deze zomer (2008) wil ik (Annelies, 29, woonachtig in Den Haag) graag weer naar Azie… :chin: en zoek daarvoor nog een leuke reisgenoot/genote!

Aangezien ik aan de schoolvakanties gebonden ben, is de planning tussen 18 juli en uiterlijk 13 augustus een paar weken op vakantie te gaan. Op dit moment trekken landen als Myanmar en Nepal me heel erg, maar als je een beter idee hebt hoor ik dat ook graag :wink:
(van Azie heb ik China, India en Sri Lanka nog vrij recent gezien, dus dat zijn landen die even niet hoog op mijn vakantielijstje staan…).

Op dit moment zou ik weer kiezen voor een groepsreis, vooral omdat je dan veel kunt zien in korte tijd (liefst dan wel een reisorganisatie met veel vrije tijd) en tevens omdat ik nog niet eerder heb gebackpackt.

MAARRRR…Backpacken lijkt me wel een keer leuk om te ervaren, alleen niet (de hele reis) alleen, dus degene die daar ervaring mee heeft: graag! :slywink:

Dus…wie heeft er soortgelijke wensen?! :biggrin:

Hoi Annelies,

Ik ga een wereldreis maken. Ik ben met verschillende mensen in contact om via Azie, Australie en Zuid-Amerika terug naar Nederland te gaan.

Als je wil, lees mijn laatste oproep die ik hier geplaatst heb maar eens door. Misschien is het interessant.

groetjes,

Arjan