rondreis Azie vertrek mei/juni 2008

Ik ben Arjan, ben 33 jaar en wil de komende 2 jaar veel van de wereld zien. Ik heb een paar jaartjes vrij genomen en heb de mogelijkheid om veel te reizen. Dit jaar(en/of volgend jaar) ben ik van plan om Zuid-Amerika, Azie, maar in de 2e helft van dit jaar(2008) in ieder geval ook Australie te bezoeken. Vanaf mei/juni dit jaar (2008) heb ik de mogelijkheid om te vertrekken. Aangezien ik ruim de tijd heb, komt het allemaal niet zo heel erg precies. Ik moet immers nog alles precies gaan plannen. Maar half/eind mei of juni zou ik graag vertrekken voor een rondreis door Azie van enkele maanden. Hierbij moet je denken aan: van Moskou naar Peking en/of Nepal, Tibet, Laos, Vietnam, Cambodja. Maar zoals ik al zei: Ik ga dan vertrekken, maar de preciese plannen heb ik nog niet.
Op deze manier probeer ik 1 of meerdere reisgenoten (m/v) te vinden, die eventueel interesse en de mogelijkheid hebben om deze reis samen te maken.

Heb je interesse, laat wat van je horen.

Arjan

Hej Arjan!

ik heb ook even vrij genomen om te gaan reizen! mijn plan is om in augustus/september te vertrekken richting Azie. het liefst natuurlijk met de trein richting peking :wink:
…en dan misschien west-china, nepal, tibet, cambodja, laos, vietnam en meer… net zoals jij ben ik erg flexibel en hou ervan te kijken hoe het allemaal loopt.

ik ben 2x eerder met onbekende reisgenoten richting azie vertrokken wat zeer goed bevallen is. ik hou van reizen met de trein, contacten met de locale bevolking, cultuur, markten, lekker eten, natuur en natuurlijk ook lekker relaxen af en toe. positiviteit, flexibiliteit, avontuur, humor en respect is voor mij belangrijk in een reisgenoot.

verder ben ik 27, studeer sph, ik ben verpleegkundige en ik werk in een filmhuis.

ik hoor graag van je terug!
Annemiek

Hoi Annemiek,

Leuke reactie! Vooral het stuk “contacten met de locale bevolking, cultuur, markten, lekker eten, natuur en natuurlijk ook lekker relaxen af en toe. positiviteit, flexibiliteit, avontuur, humor en respect” staat me wel aan.
Zoals ik tot dusver begrijp, hou je van afwisseling tijdens je reis. Je wil de landen en streken die je bezoekt ook echt leren kennen.
Dus het klinkt allemaal goed, maar voor hoe lang wil je gaan en wanneer kun je op z’n vroegst vertrekken??

Ik hoop snel iets te horen,
groetjes,
Arjan

Hej!

snel genoeg? :wink:
ik kan op zijn vroegst in juli vertrekken en uiterlijk begin februari terug zijn… maar waarschijnlijk wordt dat iets eerder nl wanneer het geld op is. daarom vertrek ik liever iets later want ben liever in de zomer in nederland dan in de winter :wink:

goed om te horen dat we op één lijn zitten qua verwachtingen… waar ben je tnt al geweest?

Groet,
Annemiek

Hoi, das snel,

Ik ben geweest in: Nieuw-Zeeland, Aruba, Californie, East-coast VS, Europa veel, Tunesie, Turkije, en ff in China en Hawai, maar misschien ben ik nog wel iets vergeten.

Je ziet dus dat ik wel delen heb uitgezocht die ik nog niet gezien heb. Er zijn er wel meer, maar deze Werelddelen trekken me op dit moment het meest.

Maar voor hoelang zou je op reis willen zijn in totaal?(en kunnen bedoel ik?)
Heb je al veel verre reizen gemaakt?
Als je wilt, mijn msn-Email = [EMAIL=“Quistis___@hotmail.com”]Quistis___@hotmail.com

Arjan

Hoi Arjan!

ik kreeg mijn mailtje weer terug dus even via deze site. je kunt mij mailen op [EMAIL=“annemiek@hoortgraagvanje.nl”]annemiek@hoortgraagvanje.nl

tnt ben ik in sri lanka, china, birma en indonesie geweest. steeds voor
een maand en dat was veel te kort… daarom wil ik nu graag ongeveer 5
maanden weg. misschien kunnen we een deel samen reizen?
ben ook nog met wat andere mensen aan het mailen, een paar daarvan ga ik zaterdag ontmoeten in antwerpen. ben benieuwd :slight_smile: vind het vooral heel leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, ideeen op te doen en over reizen te praten…

waar woon jij? misschien is het leuk om ook eens af te spreken?

Fijne dag!
Annemiek

Had je mijn antwoord op je reactie gehad op dat email-adres?

Gr.,

Arjan