Graag zou ik willen weten of er hier mensen zijn die ooit een taalcursus hebben gevolgd aan de universiteit van Salamanca? Er is “Universidad de Salamanca” en “Universidad Pontificia de Salamanca”, wie weet wat deze inhouden? Ook heb ik op de website van de eerste iets gelezen over “Campus Avila”. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij er wat over vertellen??? Volgens mij heb ik inmiddels alle websites wel gezien, maar ik zou graag leren over ervaringen van mensen die aan één van bovengenoemde instellingen een taalcursus hebben gevolgd. Alvast bedankt!
je bent wel flink aan het rondkijken, gefeliciteerd.
Zie mijn vorige email.
Ik zou zeker niet voor de Universiteit van Salamanca kiezen om de volgende redenen:
Je komt in hele grote klassen terecht van 12-15 personen
Het is erg duur, voor de kwaliteit die het geeft (het heeft namelijk geen duidelijke kwaliteits indelingen)
De universiteiten richten zich voornamelijk op groepen Amerikaanse college studenten, die met 30-40 man tegelijk komen, daar kom je dan als eenling tussen !
De Universiteit geeft goede kwaliteits cursussen aan leraren Spaans uit de hele wereld, die met een beurs komen van de Spaanse overheid.