Spaans in Salamanca

Hoi!
Ik wil deze zomer graag 2 à 3 weken een spaanse cursus volgen in Salamanca. Er zijn echter zoveel organisaties en scholen dat ik geen idee meer heb welke het moet worden. Heeft iemand hier ervaring met organisaties of scholen die cursussen aanbieden? Ik heb al een aantal keren gehoord van mensen die opgelicht zijn of geen leuke tijd hebben gehad en dat zie ik niet zo zitten. Kan iemand mij tips of suggesties geven? Don Quijote bijvoorbeeld, is dat in orde? Of Quality courses, Enforex, Babylon Idiomas… :confused:
Groetjes Marijn

Hoi Marijn,

Babylon Idiomas zit naar mijn weten niet in Salamanca.
Don Quijote en Enforex zijn dezelfde organisatie (DQ is overgenomen door Enforex).

Grt. Jochem

Hallo Marijn,

het is inderdaad moeilijk.

Erg hard aan de weg timmert tegenwoordig Universpain. En als je daar met 2 personen inschrijft voor 15 juni betaal je voor 1 !!

Het loont echt de moeite op deze site eens te kijken.

Veel meer mogelijkheden vind je op de site www.spaans.startbewijs.nl.

Succes,

piet meijers
www.spanjeservice.nl

Hoi Marijn!

Een school die ik je kan aanraden is colegio delibes. Ik ben vorige zomer daar zelf een maand geweest en had de tijd van mijn leven! Het was zo super dat ik komende zomer weer een aantal weken terug ga! Het is ongeveer de goedkoopste school, maar de kwaliteit is heel goed. Aardige docenten, goede huisvesting en niet duur. Voor meer info kun je terecht op hun site, www.colegiodelibes.com, of stuur mij anders maar een berichtje met vragen dan reageer ik daar wel even op!

Groet,

Hugo

Hey,
Bedankt voor al jullie reacties! Ik heb er veel aan.
Groetjes Marijn

Hey Piet,
Ik heb eens gekeken op de site van Universpain, maar ik kan nergens vinden of ze ook acommodatiemogelijkheden aanbieden. Een gastgezin bijvoorbeeld. Weet jij daar iets van?
Groetjes Marijn

Laat maar zitten, heb het net gevonden. :o

Edit: Spammen mag ergens anders

Hoi Marijn,

Fijn dat je het gevonden hebt.

Hallo Martijn7,

Waarom schrijf je niet gewoon dat je de eigenaar van linguaschools bent. Dat is duidelijk. Zoals je het nu doet is het sluikreclame en wordt je een keer geband.

piet meijers

met 1000 links op www.spaans.startbewijs.nl onafhankelijk en zonder voorkeur.

Pietmijers, zoals je in eerdere posts al hebt kunnen lezen, maak ik daar geen geheim van.

Jochem8, het is niet mijn bedoeling dit forum vol te spammen. Spammen vind ik net zo vervelend als andere forum-gebruikers. Ik wil Marijn de tip geven dat hij op www.linguaschools.com ook taalcursussen in Salamanca kan vinden zoals er ook tips over universpain of colegio delibes op het foum staan. Als ik mijn posts zet met een een link in de handtekening zoals jij dat doet voor Babel idiomas, kan het dan wel?

Groeten,

Martijn

www.linguaschools.com

Hallo Martijn,

Een signature is prima. Het is dan geen duidelijk onderdeel van je posting. Jij bent eigenaar van de school, ik studeer alleen bij Babel.

Hallo Martijn,

Waar ik mij aan stoor is dat je nooit inhoudelijke antwoorden geeft, maar slechts je bedrijf promoot, niet anders, ongeacht de vraag, en zonder dat je vermeldt dat je eigenaar bent.

Dat is dus regelrecht spammen.

Scholen noemen is geen enkel probleem, tenminste als je inhoudelijk op vragen reageert, dat vraagt men juist. Ik heb nog nooit een bijdrage van je gezien die ingaat op een concrete vraag en die eens een keer niet over je eigen bedrijf gaat. En dat is storend.

piet meijers

www.spaans.startbewijs.nl, met meer dan 1000 links een objectieve blik

Piet, ik informeer mensen een cursus Spaans willen doen over de mogelijkheden bij Lingua. Dit wordt blijkbaar gewaardeerd:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=21449
"Neem een voorbeeld aan Martijn die tenminste zijn eigen naam overal open en bloot gebruikt, en gewoon schrijft dat hij zijn eigen bedrijf aan het opbouwen is en daarbij echt geen pseudoniemen of semi onafhankelijke statements nodig heeft.

Waarom zeg je zelf niet dat je meedoet met het Universpain Affiliate program
(http://www.universpain.com/Affiliate/Intro.php) om zo geld te verdienen met mensen die via jou op de Universpain website komen? Zoals de link die je eerder op dit forum plaatste:
http://www.universpain.com/Affiliate/check.php?aff=68&url=http://www.universpain.com/Spaans/spanish-courses.php

Tuurlijk ben ik zelf niet objectief, maar ik sta achter de prijs en kwaliteit van de Lingua taalscholen en draag dat graag uit. Ik doe dit overigens ook alleen wanneer er gevraagd wordt naar tips over taalscholen, dit is dus GEEN spammen.

Goed, ik hoop van nu af aan weer gewoon zonder beschuldigingen van spam en geschrapte berichten af en toe wat mensen te informeren over de taalcursussen van Lingua. Als ik totaal onrelevant veelvuldig links plaats, houdt me dan tegen. Alstjeblieft…

Martijn


www.linguaschools.com