Safaritour hier boeken of in Tanzania?? Wat is het goedkoopste??

Hoi

Ik vertrek binnen een paar weekjes voor vrijwilligerswerk naar Kigoma. Hier zal ik ongeveer 6 maanden verblijven.
Mijn vriendin vertrekt in januari voor een 8-tal weken vrijwilligerswerk naar Arusha. Nu zouden we graag de laatste 2 weken van onze beide trips samen een tour maken door safariparken en eventueel ook Zanzibar wel eens bekijken.

We zijn beide nog maar pas afgestudeerd dus ons budget is natuurlijk niet zo groot. Wat zou de beste formule (en natuurlijk de goedkoopste) zijn … Alles van hieruit boeken voor zo een tour te maken of in Tanzania zelf naar een touroperator gaan voor zo een tour??

Is het eigenlijk mogelijk om een safaripark met 2 te doen of komt dit dan veeeel duurder uit dan in een groep?

Ter plekke boeken is veel goedkoper en ook erg makkelijk. Je loopt in Arusha een dagje rond langs verschillende bureaus en kijkt wie er snel een een tour heeft die jij wil voor een leuke prijs. Met zijn 2e is echt niet te doen. Voor bijvoorbeeld de nongongor krater betaal je namelijk een entree bedrag per jeep of er nou 6 mensen of 2 inzitten. Je moet dan dus 3 keer zoveel betalen.

Hallo Stefke,

Graag kom ik met jou en je vriendin in contact.
Je safari hier boeken geeft je een stukje zekerheid dat het goed geregeld is. Locaal wil het nog wel eens fout gaan.
Kampeersafari is relatief niet zo duur en met zijn tweeën geeft je heel veel vrijheid tijdens je reis.

Er is zoveel mogelijk, alles hangt af van tijd en budget.

Misschien kunnen we even via privé mail contact met elkaar hebben.
mijn email adres is info@big5safaritanzania.com

Telefonisch mag ook, laat maar weten in je mailtje.
Met vriendelijke groet.
Lieneke Hagen
Big 5 Safari