's Nachts hotel zoeken Hyderabad

Ik land om 1u 's nachts in Hyderabad. Ik heb nog geen hotel geboekt, ik wil dit ter plekke [op t vliegveld] doen + met pre-paid taxi ernaar toe. Is dit mogelijk? Of is het handiger om vanuit Nederland een hotel + vervoer te regelen?
En, wellicht weet iemand een leuk hotel [liefst guesthouse] in Hyderabad.

Dit hotel wordt vrij positief besproken op de website Indiamike. Als ik jou was zou ik het boeken van te voren en eens informeren of ze je op willen halen. Dat geeft het minste gedoe, waar je na een lange vlucht toch echt geen zin meer in hebt.
Op zo’n chaotisch vliegveld landen en dan iemand zien staan met een bord met je naam er op, die je vervolgens zonder hassles naar je hotel rijdt, ik vind dat altijd een fijne start van de reis.

Als je het vliegtuig uitkomt kun je gewoon naar PrePaid taxi (kijk wel of je de officiele door de politiegecontroleerde hebt. Een hotel vinden is geen probleem, want er gaan nauwelijks touristen naar Hydrabad, terwijl het een prachtige stad is…Zorg dat je bij de grote moskee zit en niet te ver weg, want de stad is best uitgebreid…Lonely planet heeft goede en betrouwbare info. Je kunt bv ook in de bieb even in de lonely kijken. Ouderwets maar doeltrefend.
Als je telefonisch boekt moet je vaak extra betalen, maar je weet wel waar je aan toe bent. Sommige guesthouses hebben ook een ophaalservice vanaf het vliegveld. Helemaal makkelijk…
Veel plezier…