budgethotel in Chennai; iemand tips???

Hallo Indialiefhebbers!

Volgende week donderdag vertrek ik naar Chennai. Ik zal rond middernacht arriveren. Vrijdagochtend neem ik een binnenlandse vlucht naar Tuticorin.

Ik zoek eigenlijk een hotel met een pick-up-and-drop service op het vliegveld. Met name gezien het tijdstip dat ik zal arriveren. Heeft iemand tips voor een budget-hotel vlak bij het vliegveld?? Tot nu toe heb ik met name bussinesshotels gevonden die erg prijzig zijn… De hostels in de stad (gevonden via hostelbookers.com) beschikken geen van allen over een dergelijke service… :S

Alvast bedankt!
Groeten Frieda.

maar waarom pak je niet een prepaid taxi? Er zullen vast wel wat andere toeristen op het vliegveld rondlopen die meewillen. En, het is ook niet zo heel erg duur; Rs260,-. Zelf sliep ik in Broadlands Lodge, beviel me prima, LP is er iets minder over te spreken.

Broadlands is een goede optie inderdaad.
Ik heb zelf in Taj Regency gezeten (om de hoek bij Broadlands)
Er zitten daar bij Triplicane High Road een aantal budget hotels.
Van Broadlands en Taj Regency weet ik dat je er ook 's nachts in kan checken.
Een prepaid taxi vanaf het airport naar Triplicane High Road zal inderdaad rond de RS 250 liggen, maar dat weet ik niet zeker. Ik was iig voor een normale taxi van Triplicane naar het vliegveld RS 250 kwijt.

broadlands is een heel leuk hotel. Vrij goedkoop. Heb er zelf maanden gezeten voor mijn studie. Is alleen wel een half uurtje van het vliegveld af. Staat in alle gidsen.