Hallo!
Ik vertrek op 19 oktober naar India en zal op 20 oktober aankomen op Mumbai. Nou heb ik gelezen dat het daar bijna niet te doen is om op de dag zelf nog een ho(s)tel te regelen, dus dat je dit van te voren moet doen. Op zich lijkt het mij ook wel prettig om te weten waar ik heen moet vanaf het vliegveld…
Heeft er iemand tips over een leuk/prettig ho(s)tel in Mumbai? Is dit vanuit Nederland te boeken? Ik denk nu waarschijnlijk 2 nachten in Mumbai te blijven, maar weet dit nog niet zeker, moet ik dan per se al 2 nachten boeken omdat het anders niet meer kan of is dat niet nodig?
Alvast heel erg bedankt!
Groetjes Sandra
PS: ook voor de rest van India –> zijn er ho(s)tels aan of juist af te raden? Of is er een handige website waar je hiernaar kan zoeken?
ligt natuurlijk helemaal aan je budget wat ‘leuk’ is, maar ik was aardig tevreden over deze http://www.residencymumbai.com/main.htm
in de lonely planet en de footprint staan hostel/hotels van verschillende prijsklasse. Als ik jou was zou ik er een kiezen die ook airport pickup doet. Je word dan gewoon opgehaald door iemand van het hotel, dit scheelt je veel gedoe met taxi’s. Ik ga 30 sept naar India en ben ook nog op zoek naar een leuk hostel. Meestal kun je ze mailen voor een boeking.
Goede reis
ok dan, dank jullie wel!
Maria lodge hier heb ik in geslapen. Het kost zo’n 500 roepie wat heel goedkoop is. Een paar nadeeltjes de bedden zijn vrij vies, je hebt een gezamelijke wc en het is erg horig.
Laat je vooral niet bedriegen daar, echt IEDEREEN probeert je op te lichten in India!!!
Ik zou zeker hier via internet een hotel regelen, want waarschijnlijk kom je in de nacht aan.En dan heb je geen gezeur van taxidrivers die je naar hun hotel willen brengen (zij krijgen een % dat jij betaald:teeth:)
Uiteraard is een hotel/guesthouse dat je ophaalt prachtig.
Maar ikzelf heb 2 jaar geleden via internet een hotel geregeld (14dgn dus minder keus) en het adres uitgeprint meegenomen.
Als je Mumbay aankomt kun je buiten pinnen en daarna ga WEER NAAR BINNEN en regel je een prepaid taxi aan het loket daar. Je krijgt een recu en de driver brengt je naar het hotel (geen gezeur over de prijs)
Geniet er van.
Guust
Thanks voor de tip! Ben gewend aan afdingen in het buitenland, maar moet altijd even inkomen en het is fijn om de 1e rit gewoon een fixed price te hebben!
Nu nog een leuk hostel vinden op internet en alles is klaar voor vertrek… Wiehoeeee!