Ryanair

hoi,

Heeft er al iemand met Ryanair gevlogen en wat zijn jullie ervaringen.

groetjes

2 weken van Eindhoven naar Gerona mee gevlogen. Goede ervaring, niks mis mee.

Ryanair is een beetje vreemde maatschappij, las je 2 weken geleden in Telegraaf, Der Spiegel en OÖNachrichten nog dat het de slechtste EU maatschappij is, nu hoor ik overal op de forums dat ze zo tevreden zijn…

Wat ik weet is dat bijv. hier op Blu Danube Airport een Ryanair vliegtuig land uit engeland en een half uur later al weer vertrekt, daar wordt dus niet veel schoongemaakt… Mensen eruit, mensen erin en ondertussen bijtanken…

Uit dezelfde test kwam Air Berlin als beste uit de test, zelfs nog hoger dan Lufthansa!!

Ik denk dat je bij Ryanair dus geluk en ook heel veel pech kunt hebben bij je vlucht…

(Helaas) ben ik zelf nog nooit met ze gevlogen, dus ik kan je geen persoonlijke verhalen vertellen…

Groetjes,

Patrick
http://www.grimweb.info

Ik heb geen idee of ze tussendoor schoonmaken, maar mijn vliegtuig was schoon. Dat stukje uit de Telegraaf heb ik niet gelezen, maar eerlijk gezegd ken ik ook alleen maar tevreden mensen, en geen ontevreden. Dus geen idee waarop dat onderzoek is gebaseerd.

Beste Mega 66.

Kun je gerust mee reizen. Wij zijn al tig keren met ze naar Ierland voor een weekendje gevlogen en alles was altijd keurig op tijd en verzorgd. Prima low cost maatschappij! Soms heel goedkoop!

Wij zijn ook van plan om in Juli/Aug. aanstaande met ze naar Gerona of anders Barcelona te vliegen vanaf Eindhoven, omdat wij om die tijd daar ook moeten zijn.

Mvg. Roanna.

Bedankt voor de vele reacties, we hebben geboekt met ryanair en hopen op een aangename vlucht naar Gerona.
Ik laat jullie zeker nog iets weten.[COLOR=blue] :wink:

hallo,

wil ff reageren op je vraag over ryanair.
kun je gerust doen,wij zijn al verschillende keren met ryanair op pad geweest, van noord tot zuid en nooit problemen gehad.boek wel ver op tijd want dan is het echt het goedkoopst.

groetjes pia

Ik heb vaak genoeg met ryanair gevlogen, er is idd niks mis mee. enigste minpuntje is dat het personeel altijd zo zuur kijkt.
voor de rest is het prima hoor en er wordt inderdaad wel schoon gemaakt aan boord tijdens die 20 minuutjes dat ze op de grond staan. de beenruimte is ook best redelijk (beter dan bij easyjet of bij transavia)
en idd als je een beetje optijd bent een oplet met boeken dan kun je echt hele goedkope vluchten vinden!

het is net een stadsbus, met bijbehorende prijzen. Tenzij je niet van geld houdt, zou ik zeker met ze vliegen. Ik heb 1 keer met ze gevlogen en het was een prima ervaring.

Goedkoop vliegen naar Spanje; Ryanair dus !

En… voor het geval dat… ik werk niet voor ze, maar in de chemie.

Chris

had ik ook niet vermoed Christiaan, en voor het geval dat… Ik werk ook niet voor AirBerlin… haha

Ik weet ook niet waar het onderzoek op gebaseerd was. Volgens mij (indien ik correct herrinner) ging het om Service, klanttevredenheid, onderhoud, personeel, enz.

Ryanair is goedkoop, alleen ben ik tot nu toe altijd goedkoper gevlogen met BMIbaby.com, Iberia, KLM en MonarchAirlines of met NS Internationaal gereden. Misschien licht het aan de tijden dat ik reis…