Hoi!
Ik kreeg weer eens een mail van Ryanair en voor 10euro vlieg je gewoon naar een stad in Europa dus het leek me wel gaaf om een nieuwe stad te gaan verkennen! Gewoon lekker lowbudget, slapen in een hostel en lekker veel dingen bekijken!
Misschien Berlijn?
Als iemand dit een leuk idee lijkt hoor ik het wel!
Ik ben trouwens 23 jaar en werk in de zorg, ik kom uit Nijmegen en hou van feesten en leuke dingen doen ![]()
Dionne
Zeker een leuk idee!
Wanneer had je in gedachten? krokus/mei vakantie of zomervakantie? of gewoon een weekendje…
Ik ben een meisje 18 jaar, ik weet niet of je dat te jong vind…
Hoi,
heb zelf 3 x gevlogen met ryanair maar de laatste keer dat ik dat deed werd de vlucht na veel vertraging en lang wacht geannuleerd. Nou kan dat natuurlijk gebeuren. Maar bij ryan air krijg je je geld niet terug van je geboekte ticket. Dit was erg vervelend omdat ik de heen vlucht inmiddels al wel had gehad en terug wilde van italie naar Nederland. Ryan blijkt de vluchten te annuleren als er niet voldoende mensen hebben geboekt voor die vlucht. Voor mij en een hoop andere reizigers was in dit geval goedkoop duurkoop!!
Dat Ryanair het niet terug wilt geven betekent niet dat je er geen recht op heb, maar Ryanair weet dat veel mensen goedkope tickets hebben en de moeite niet doen of willen doen (juridisch) om dit terug te krijgen!
Je hebt hier altijd recht op, en anders zijn ze zeker je verplicht je alsnog terug naar NL of welk vliegveld je dan ook geboekt hebt te vliegen.
Hee,
*Hoe lang zal je willen gaan dan? Omdat ik op de uni zit en daarnaast werk, heb ik niet echt voorjaarsvakantie/meivakantie enzo. maar een weekendje lijkt me wel erg gaaff! Alleen ben ik laatst al in berlijn geweest… weet niet of je ook ergens anders heen zou willen??
ik ben zelf 20, studeer in rotterdam! Verder hou ik ook van uitgaan, lekker winkelen en een beetje sightseeing!
*
*Groetjes,
Karen
*
Heel leuk idee!
Ik wil zelf ook nog graag een keertje naar Berlijn. Had je al een periode in gedachte? En hoe lang wil je gaan, weekje of lang weekend ofzo?
Ik ben trouwens 27 jaar en werk als research analist. Ik woon in Utrecht en houd erg van feesten en gezellig uit eten of een kroegje pakken.
Groetjes, Karin
Berlijn lijkt me nog steeds erg leuk maar ook erg koud!!
Iemand zin om een weekje naar de zon te gaan?
Karin heb jou een pb gestuurd!
hoi!
Ik heb zelf een ticket geboekt naar Rome (met Transavia).
Vertrek woensdag 31 maart en terug op 1e paasdag 04 april.
Mocht je / jullie dat ook leuk lijken, ik zoek nog een reisgenootje.
Ik heb nog geen hostel geboekt, ga me daar deze week maar eens in verdiepen.
Iemand nog tips?..
Groeten Marieke
(27 jr, Nijmegen)
Hey Marieke dat klinkt leuk!
En je komt ook uit Nijmegen zie ik!
Mag ik vragen wat je voor je ticket betaald hebt?
Rome Lijkt me erg leuk iig en met een beetje geluk is het dan nog mooi weer ook!
groetjes Dionne
Hoi Dionne,
Ik heb 85 euro betaald voor het retourtje.
Dat was vorige week tijdens een actie van Transavia.
Ben erg benieuwd naar Rome, veel te zien en te doen, dus die 4 dagen zullen voorbij ‘vliegen’.
Gr. Marieke
Wauw dat is een mooie prijs!
Helaas is die actie nu niet meer ![]()
nou ja ik zal eens rondkijken, misschien vind ik ergens nog een goedkoop ticket en dan lijkt het me hartstikke leuk!
hai Dionne,
heb je al een reisgenoot gevonden. Ik ben Xander en 37 jaar oud… welke stad had je in gedachte?
Groet,
Xander
Hallo allemaal!
Van 18 maart tot 24 maart as ben ik vrij en lijkt het me leuk om ook ergens goedkoop heen te gaan en plezier te maken.
Wel een beetje eng op deze manier, met een onbekende, maar kwil t wel proberen. ![]()
Iemand ideeen?
Dionne…weer een minireisje boeken ![]()