Goedkope Ryanair stedentrip 1e week van januari

Hallo iedereen!
Wie woont er toevallig ook in de buurt van vliegveld weeze/niederrhein in Duitsland en zou met mij een paar daagjes naar een stad willen waar Ryanair op vliegt. Zo kun je bijv. naar Berlijn voor 20 euro en naar Madrid voor 30 euro. Ik heb dit al best vaak gedaan en nu wil ik graag nog een keer=)
Ik ben trouwens een meisje van 18 jaar!
Heb je interesse, reageer!
Groetjes,
Laura

Hallo Laura,

Ikzelf en een vriend van mij zijn van plan om in de 1e week van 2011 naar berlijn te vliegen met Rayanair.

Afgelopen zomer zijn wij 3 weken wezen rondreizen met interrail door Italie, Griekenland, Servië, Kroatie en Oostenrijk. Door deze ervaring verlangen we er erg naar om weer eens een aantal dagen er lekker tussenuit te gaan.

Wij zijn 2 studenten (Marketing & ICT, beide 19 jaar) en zijn op zoek naar een gezellige reisgenoot die samen met ons veel plezier wil maken en veel dingen wil beleven in Berlijn. (Een leuke andere stad is altijd bespreekbaar!)

Als dit berichtje je aanspreekt dan zou het fijn zijn als je jou e-mail adres wil achterlaten om te kunnen bekijken of dit wellicht een leuk plan is.

Ps: we wonen op 45 min rijden van vliegveld Weeze en beschikken over een auto.

groetjes,

Rob