Mijn naam is Sebastiaan en ben 21 jaar. Ik wil dit jaar nog gaan reizen/werken, waarheen dat zien we nog wel. Ik wil gewoon zoveel mogelijk van de wereld zien en meemaken, Ik heb het wel gezien in dit kikkerlandje. Maar om nou alleen te gaan dat zie ik niet echt zitten dus zoek ik jouw.
Dus ben jij op zoek naar avontuur en vindt je het niet erg om voor onbepaalde tijd ver van huis te zijn, m/v maakt niet uit en leeftijd ook niet echt reageer dan.
Ik ben een jonge 23-er en toe aan natuur en bergen. Via RyanAir heb ik een ticket geboekt van 12 tot 20 september naar Glasgow voor slechts 60 euro! Na wat zoekwerk is het mogelijk met de bus naar de highlands te gaan voor nog geen 15 pond (11pond tot bij Skye).
Daar ik nog geen reisgezel(le) heb gevonden die mee op avontuur wil gaan post ik bij deze mijn nodige oproep.
Graag had ik met de tent gewandeld in de bergen om er te genieten van het landschap. Ik zou het ook overwegen om een auto te huren (200 euro voor 8 dagen) mocht dat beter passen en dan korte trips te maken.
Je ziet het, ben heel flexibel - enkel de periode ligt al vast. De tickets op ryanair zijn nog steeds aan idem prijs (0.01 euro per vlucht)
3 november vertrek ik (vrouw, 29 jaar) voor 2 1/2 maand naar Nieuw Zeeland. Ik hoop genoeg gespaard te hebben om niet te hoeven werken, dus ga rondreizen rondreizen en nog eens rondreizen! Maar zou graag samen met iemand de reis starten, om daarna wel verder te zien (klikt het en zijn plannen beetje gelijk kun je samen verder, anders allebei eigen weg)
Heb je interesse hoor ik graag van je (mag ook naar [EMAIL=“zingt_graag@hotmail.com”]zingt_graag@hotmail.com)