Ik ben Suzanne, ik ben 24 en van plan om in januari 2013 voor 4 a 5 maanden (als ik in juni maar weer terug ben) te gaan reizen in Australië en Nieuw Zeeland. En omdat met zijn tweeën natuurlijk leuker is dan alleen ben ik op zoek naar een reisgenoot!
Ticket is nog niet geboekt, een wensenlijstje is wel aanwezig, maar route nog niet concreet
Ik ben ook voornemens om dan te gaan, maar ik ga maar 3 weken ivm werk. maar ik wil rond de 15e vliegen vanaf amsterdam (ook nog geen ticket geboekt) en dan vlieg ik half februari weer terug. Zou het leuk vinden om iig heen met iemand samen te vliegen! let me know
Hoi Suzanne
Ik vlieg 8 januari naar nieuw Zeeland en ga daar 3 maanden rond reizen. Begin in Auckland. Ik heb een groot wensen lijstje en die ga ik ook afwerken. Weet alleen nog niet of ik dat ga doen met bus of dat ik auto ga huren.
Hoe concreet zijn jou plannen? Heb je al geboekt?
Ik heb mijn reis uitgesteld tot juli, ben nog wel op zoek naar een reisgenoot! Ga je dus in juli weg en ook op zoek naar een reisgenootje, stuur even een berichtje!
Mijn naam is Yvonne, 21 jaar…
Ik vlieg 21 januari naar NZ en 10 maart naar Australie.
Ik ga tot nu toe nog alleen, maar lijkt me tof om je plannen te weten…
En elkaar daar is op te zoeken voor een bakje koffie!
Welke route ga je in Australie afleggen en wanneer ben je van plan te gaan?
He!
Ik heb nog niet echt concrete plannen. 1,5 maand heb ik de tijd in NZ. Daar een beetje rondtrekken. Bus? Auto?.. Slapen in Hostels of kamperen e.d. Vertel is over jou plannen!
Groetjes
Ik ben ook van plan rond die tijd naar NZ te reizen.
Ik ben 21 jaar en wil 4-5 weken rondreizen. Ik kan helaas niet kamperen of backpacken maar zou graag verblijfen in hostels of B&B’s.
Samen met een reisorganisatie had ik al wat plannen gemaakt om van zuid naar noord te reizen met bus of trein. Alleen is dit vrij prijzig om alleen te doen maar met een gezelschap zouden we ook een auto kunnen huren en zelf een route kunnen maken.
groetjes
Susanne