Reisgenoten gezocht half/september

hoi,

ik ben op zoek naar gezellige meid(en) om mee op vakantie te gaan half/september! bestemming in overleg maar wel voor minimaal 2 weken
ik zelf ben een jonge meid van 26 die houdt van gezelligheid en een lolletje op ze,n tijd!! verders ben ik geen type om elke dag wat te gaan bezichten maar een leuk dagje ergens naar toe ben ik altijd wel voorin hou van zon,zee, en strand lekker relexen en van het mooie land genieten dus buiten europa spreekt me ook wel aan!! maar is geen must…
ben jij diegene die het leuk lijkt om mee te gaan laat wat horen en kunnen elkaar dan eventueel ontmoeten of het klikt!!

groetjes sabine:zon02:

Heey,

Volgens mij heb ik ook op je gereageerd via marktplaats haha…daar wist ik nog niet dat je mininmaal 2 weekjes weg wilde…ik kan slechts een weekje :frowning:
Mocht je toch nog interesse hebben dan hoor ik het graag:)
Groetjes!!

hey!
ik ga van 12 tem 20 sept alleen naar Schotland. Het is geboekt via ryanair voor geen €60. Daar zou ik de trein willen nemen naar de natuur om er lekker te wandelen en met de tent rond te trekken.
Zelf ben ik student van 23jaar (m) en al ervaren in dit soort tripjes.

Groetjes en hopelijk tot hoors - [EMAIL=“firsthightower@hotmail.com”]firsthightower@hotmail.com