Ze hadden de winnar naar Marrakech moeten sturen als straf voor het gebruik van photoshop en de stemmingvervalsing!!! Nee grapje … proficiat!
Een prachtige foto, heel mooi!!!
Proficiat!
Ik schiet m’n foto’s in RAW, ik moet ze dus altijd digitaal ontwikkelen. En daar gebruik ik Photoshop voor. Maar als je op m’n site kijkt, denk ik niet dat er foto’s zijn waar mensen hier van zeggen dat ze onecht zijn. Dat is m’n stijl niet.
Maar wat acceptabel is voor de een, is dat niet voor een ander. Ik denk dat er tegenwoordig maar zeer weinig mensen zijn die foto’s helemaal niet bewerken. Maar goed, alles valt en staat met het regelement van de organisatie. Het is jammer dat genomineerden daarop afgerekend worden. Maar goed, de ronselaar wint. En ook dat mag van de redactie. Weinig discussie mogelijk.
Compliment aan WW dat de prijs is gegaan aan iemand die mee deed aan de wedstrijd, en voldeed aan de voorwaarden!!!
De winnende foto sprong er gewoon uit: prachtig beeld van het Noordwijkse strand. Contrast zee, zand, lucht, … heel indrukwekkend beeld.
Proficiat!!!