Hebben jullie tips voor een voordelig verblijf gedurende twee a drie weken in juni of juli dit jaar? Ik hou van natuur en cultuur maar mijn budget is beperkt. Mijn vakantiebestemming moet vanaf Lisboa of Faro met het openbaar vervoer bereikbaar zijn.
wat dacht je van de kust van lissabon???wij zaten in cascais en hebben toen van alles met de bus en of trein gedaan.lissabon en sintra zijn goed te bereiken en het is heerlijk om langs de kust te fietsen!
Figueiro dos vinhos erg goed koper ,1.00uur van lisboa mooi natuur en cultuur ,ik kan ook fotos
sturen.
Ik heb inmiddels al een bestemming gevonden in de Alentejo! Bedankt voor de tips.
vanuit lissabon is onze kleine boerencamping prima met openbaar vervoer te bereiken. De prijzen liggen alleszins redelijk en laag, in verband met een klein budget is het altijd goed juist de toeristencentra te vermijden, zoals lissabon, de algarve, vrijwel de hele kust. Wij zitten in het midden van het land, in een prachtige rustige vallei, zie ook onze website www.quintadafonte.nl
Mocht je meer willen weten of vragen hebben, schroom dan niet me te mailen!
Groet, Liedewij
Quinta da Fonte
de mooiste natuur vindt je in de serra da estrela.
Mooie wandelingen in de ongerepte natuur daar rondom de historishe plaatsjes Linhares Almeida Piodao enz
kijk op www.cegonhas.com
Van harte welkom
over mooi kan worden onderhandeld. De streek waar wij zitten is prachtig om te wandelen en iets warmer dan de serra da estrela, dus wat dat betreft kun je hier je hart ophalen!
Hallo , soloreiziger ,
wij hebben in het midden van Portugal vlak bij de stad Tomar een grote quinta met o.a twee caravans en een tentbungalow, waar er nog plaats is in juni juli . Je kunt bij ons vandaan hele mooie uitstapjes maken omdat we erg centraal liggen ,OOk kun je vanuit de QUINTA prachtige wandelingen maken We zitten bovendien vlak bij een meertje waar het heerlijk vertoeven is , zwemmen en kanoeen zijn ook opties.
accomodatie voor 1 persoon kost 150,00 per week voor 2 personen 185,00
Ons landgoedje grenst aan een natuurgebied en op dit mometnis het een eldorado voor vogels die allemaal nestelen .
wil je meer informatie : www.quintadacotovia.com
vriendelijk groet
Elly en Hilma