Beste allemaal,
In juli ga ik 1,5 week met mijn vriendin naar Portugal. We verblijven een paar nachten in Lissabon, huren dan een auto, slapen één nacht in Coimbra en eindigen met drie nachten in Porto. Tussen Coimbra en Porto hebben we nog vier nachten over: die willen we graag op één plek spenderen, ergens in Noord-Portugal.
Wie heeft de gouden tip voor ons?
We zoeken dus een mooie streek/plaats/adres in Noord-Portugal, tussen Coimbra en Porto, waar we in die vier dagen dagtripjes vanuit kunnen maken naar bezienswaardigheden en natuurgebieden. Is er bijvoorbeeld een natuurpark waar het mooi is om te verblijven?
Alvast bedankt!
Kees
Olá Kees!
Allereerst excuses voor mijn late reactie, wanneer gaan jullie?
wij zitten nu natuurlijk al in Juli dus misschien ben ik te laat, maar je bericht was van 23 juni dus ik dacht, laat ik het nog proberen!
Een leuke plek tussen Porto en Coimbra is São Jacinto, Torreira of Aveiro. Aveiro is een ontzettend leuke stad vlak bij het strand waar heel veel te doen en te zien is. De andere twee plekken zijn heel dichtbij Aveiro, dus leuk om te bezoeken en ze liggen heerlijk aan het strand.
Indien jullie interesse hebben ik heb veel tips voor Porto beschikbaar ook een paar voor Lissabon, en geef ook privé tourtjes door Porto.
Ik hoor het wel indien je hier interesse in hebt!
Groetjes,
sofia
Ha Sofia,
Bedankt voor je reactie! Helaas waren we al weg; vandaag weer teruggekomen. We zijn uiteindelijk neergestreken in een dorpje vlakbij Pinhao in de Douro-vallei, het was prachtig.
Kees
ah mooi Kees!
Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad!
Abraço,
Sofia