Wat is je screenname Moira? Mijn naam op TA is Tet14 Welk forum heb je gepost?
Wat is je screenname Moira. Mijn naam op TA is Tet14. Op welk forum heb je gepost?
Hallo,
Ik heb niet op forums geantwoord ik heb 2 reviews geschreven op 2 hotels waar ik gezeten heb.
gr van Moira
Ik heb me net ook aangemeld, en me al vermaakt met een hoop post op de site! ziet er goed uit! YeeHaw woon je nog in NL of niet?
Moira ik zag op je profiel pagina dat je in Thailand woond, onze laatste maand gaan we daar heen. Een oud klasgenoot van me woond op Koh Tao, en heeft daar een duik school ik ga hem maar eens mailen oude kennisen opzoeken is altijd leuk tijdens het reizen,
Hallo,
Ik woon daar voor 6 weken hihihi. Ja vrienden van mij wonen op Koh Tao zijn duikinstructeurs vandaar dat ik er nu ben.
gr van Moira
Uhhh hehe ik heb heel land die Klasgenoot van mij niet gezien/gesproken, maar was laatst aan het kijken naar duikcurssuen in Thailand en liep toevallig tegen z’n site aan. Z’n Naam is Ties. Toevallig de zelfde?
Ik woon gewoon in NL. En daar gaan we ook niet meer weg…Stel maar een vraag op het Australia forum, zal ik hem beantwoorden. Maar ik vergeet dit forum ook niet hoor…