Hoi Noelle,
‘Ik wil de dag dat we naar Graskop rijden, de watervallen rondom Sabie al bekijken als dit haalbaar is. En de volgende dag vanuit Graskop (op jou advies) eerst richting de Berlin Falls. Via welke punten loopt de route dan richting de Three Rondavels als we in Hazyview willen eindigen?’
Vanaf de 3 rondavels zul je dan terug kunnen rijden naar Graskop-Hazyview.
Veel plezier op je vakantie,
groetjes vanuit zonnig Balule.
Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com
@ Corné
Ohhhh verkeerd geinterpreteerd
Nu begrijp ik ook je eerste bericht. Excuses! En ontzettend bedankt voor je hulp!
Hoi Miriam, ik lees dat jij in het Addo Elephant kamp hebt overnacht. Kun je daar nog iets meer tips over geven. Ik zie dat er meerdere mogelijkheden zijn om daar te overnachten? Wat kost een overnachting en moet je ver van te voren reserveren?
Bvd.
Vr. Groet, Bert
@ Martin, In en rond Joburg en Pretoria is veel te doen en te den, zou je dat zeker aanraden eens langer te blijven en die steden ook te ontdekken!
In Addo kan je overnachten Wij hebben ooit in Gorah Elephants camp overnacht. Super, te super daar. Een echte belevenis met olifanten in het camp en leeuwen.
Maar je kan goedkoper boeken zie http://www.sanparks.org/parks/addo/
suc6
Wij hebben in Addo Afrique overnacht, net buiten het park. Het was erg duur, maar wel de moeite waard. Een bijzondere ervaring: onder een buitendouche staan en een olifant voorbij zien lopen!
Iemand anders noemde hiervoor Gorah Elephant camp, hiernaar hebben wij ook gekeken. Reden om voor Addo Afrique te kiezen was het prijsverschil. Voor dezelfde prijs kregen wij drie nachten incl. excursies en eten ipv 1 nacht.
Wij zijn in september in Zuid Afrika geweest en daardoor hadden wij veel vrijheid. Dit is laagseizoen en veel accommodaties zijn leeg. Zo hadden wij een complete lodge voor onszelf. In het hoofdseizoen schijnt dit anders te zijn, maar ervaring heb ik daar niet mee…
Inderdaad Gorah Elephants camp is duur, maar je verblijft IN het park en dat is al een belevenis op zich, incl. alle maaltijden, overnachtingen en 3 Game drives.
Wakker worden en er staan een kudde buffels of olifanten NAAST je tent, geweldig…