Beste,
Graag wil ik oktober naar Afrika voor 5/6weken
Ik dacht zelf aan Kenia (begin )dan na richting Zuid Afrika ( reis met actie maar ook tijd voor relax )
ik weet het echt niet ben aan het lezen en uitzoeken maar overal kom ik aan verschillende informatie
Wat raden jullie mij aan? Misschien ga ook iemand in deze tijd ?
Mombassa, strand en de Swahili cultuur.
Dar es Salaam, markten en bezoek Bagamoyo. (En bel me op als je daar bent)
Iringa, safari naar Ruaha.
Malawi, lake Niassa.
Via Lilongwe en Lusaka naar Victoria Falls.
Vandaar naar Bulawayo en Great Zimbabwe.
Swasiland en Zuid-Afrika.
Je ziet altijd meer niet dan wel. Ik zou zeker Vic Falls doen, voor mij het mooiste wat ik ooit gezien heb. Hoewel ik er net na het regenseizoen was, dat scheelt wel. En ik heb Great Zimbabwe niet gezien maar zou ik zeker doen, als Zimbabwe tenminste reisbaar is nu, ik heb er zelf vanaf gezien een paar jaar geleden. De kust van Kenia is zeker de moeite waard. Ruaha is een vriendelijk park, niet al te duur en je ziet gegarandeerd veel dieren. Zuid Afrika ken ik niet, maar lijkt me ook meer een kwestie van kiezen. Genoeg te zien en doen lijkt me.
Hoi,
Ik ga in oktober een overland tour doen van kenia naar zuid-afrika. Ik heb geboekt op de website www.africanoverlandtours.com, wie weet vind je het wat
1 like
Hoi,
ik ben zelf in april in Zambia/Zimbabwe/Botswana geweest en aanraders zijn: Victoria Falls (echt de mooiste plek op aarde!). Als je van safari’s houdt: een walking safari in Mosi oa Tunya NP (Livingstone) en Chobe NP (Botswana) is ook erg mooi. Van horen zeggen: Okavanga delta (Botswana) en South Luwanga NP in Zambia. Zuidelijk Afrika is echt heel mooi en wil er graag naar teruggaan.
Als je interresse hebt, lees Ancoinzambia.waarbenjij.nu
Heel veel succes en plezier!
1 like
Hallo,
Ik plan een reis naar Afrika in Juli 2014.
Hoe was jullie reis met Africanoverlandtours?
Geschikt voor reizen met tieners 17, 15 en 13 jaar?
Nicolas