Route 2 maanden Indonesie!

Ha! Ik heb op dit moment de volgende vluchten op het oog: 14/11 Amsterdam-Denpasar en 12/1 Bangkok-Amsterdam. Grofweg zou ik dan 8 weken reistijd hebben.
Zou ik dan genoeg tijd hebben voor de volgende route: Bali (1,5 wk), Java (2 wkn), vliegen van Jakarta naar Padang, dan overland richting Medan (2 wkn), van Medan per boot naar Penang (Maleisie) en dan via Maleisie en Thailand naar Bangkok (2 wkn)?
Vliegticket kost ong. 1050,= retour, is dit redelijk?
Zijn dit wildlife opties: Bali; West Bali NP/ Pulau Menjangan, Java; Baluran NP, Ujung Kulon NP, Sumatra; Lemba Anai Nature reserve, Gunung Leuser/ Bohorok?
Heeft er nog iemand geweldige tips!!?

groeten,
Marcel

Kan alleen je onderdeel “Bali” van je reis beoordelen en ja, anderhalve week is voldoende om over het eiland rond te reizen en de belangrijkste plaatsen aan te doen. Overal twee a drie nachten verblijven en je zult je prima vermaken.
Sanur (relaxen, in 't zuiden van Bali), Amed (in 't noord oosten van Bali en dan natuurlijk wel in ons hotel! - Bayu Cottages - om te duiken/snorkelen/fietsen/wandelen/lokale cultuur opsnuiven), Pemuteran (in 't noord-westen en aan de rand van het nationale park gelegen, en dus makkelijk voor wandel- en fietstrips), Ubud (centraal Bali - wandelen, fietsen en voor de cultuur).