2 vragen waar ik echt niet uit kom...

Wie kan mij verder helpen met de volgende 2 vragen:

In september vlieg ik naar Azië met een vriendin (Bangkok) en willen direct doorvliegen naar Indonesië, onze bedoeling is om vanaf Bangkok naar Jakarta te vliegen en zij zal vervolgens 2.5 week later vanaf Bali weer terug vliegen.

Mijn vragen:

1. Is het mogelijk/verstandig, gezien de beperkte reistijd, om in Nederland een ticket Bangkok-Jakarta (heenweg) en Bali-Bangkok (terugweg) te boeken? Zo ja raden jullie dit aan of kan dit ook ter plekke, we willen graag onze tijd zo efficient mogelijk benutten, maar ook niet al te veel betalen blijven nederlanders;)

2. Is het een reële reisroute om Java en Bali in 2.5 week te zien, globale planning:
    Jakarta->bandung 2dgn incl.reizen
    dan naar Yogja+borobordur-> 3 dgn incl. reizen
    naar bromo -> 2 dng incl. reizen
    In bali naar Lovina -> 2/3 dgn incl. reizen
    binnenlanden in vanuit lovina-> 1 dag
    dan nog 2 dagen Ubud…
    Laatste dag naar denpasar en terugvlucht naar Bangkok…

Vervolgens heb ik nog 1.5mnd om vervolgens door Indonesië te trekken dus alleen een paar highlights van Bali is in principe prima.
In die 1.5 maand, nog oost-bali, lombok, gilli-eilanden, flores (??) is dit te doen of hebben jullie andere tips/suggesties? Ik hou van natuur, mooie dieren en liever niet al te touristisch maar wat wel enigzins bereisbaar is voor een vrouw alleen…

Alvast super bedankt!!

Mijn vragen:

1. Is het mogelijk/verstandig, gezien de beperkte reistijd, om in Nederland een ticket Bangkok-Jakarta (heenweg) en Bali-Bangkok (terugweg) te boeken? Zo ja raden jullie dit aan of kan dit ook ter plekke, we willen graag onze tijd zo efficient mogelijk benutten, maar ook niet al te veel betalen blijven nederlanders;) Probeer dit via Vliegtarieven.nl of anders via van Verre reizen.

2. Is het een reële reisroute om Java en Bali in 2.5 week te zien, globale planning" Dit is te doen, Je kunt via de DAMRI Bus( deze bus staat aan de overkant vd weg als je de luchthaven uitkomt) naar Station Gambir Jakarta laten vervoeren en vervolgens met de trein naar Bandung.
    In Bandung kun je met de trein naar Yogja( wel excutief nemen en trui vanwege de airco) Vanuit Yogja een privebusje regelen om naar Bali te gaan. of Vraag in het hotel/Guesthouse naar een reisburo die jullie kan helpen!

Jakarta->bandung 2dgn incl.reizen
dan naar Yogja+borobordur-> 3 dgn incl. reizen
naar bromo -> 2 dng incl. reizen
In bali naar Lovina -> 2/3 dgn incl. reizen
binnenlanden in vanuit lovina-> 1 dag
dan nog 2 dagen Ubud…
Laatste dag naar denpasar en terugvlucht naar Bangkok…

Vervolgens heb ik nog 1.5mnd om vervolgens door Indonesië te trekken dus alleen een paar highlights van Bali is in principe prima.
In die 1.5 maand, nog oost-bali, lombok, gilli-eilanden, flores (??) is dit te doen of hebben jullie andere tips/suggesties? Ik hou van natuur, mooie dieren en liever niet al te touristisch maar wat wel enigzins bereisbaar is voor een vrouw alleen…( Dit is allemaal goed te doen omdat je alleen reist en van niemand afhankelijk bent. Vraag altijd aan de mensen vh hotel of guesthouse om advies. Zo ben je beter voorbereid welke prijzen je enigszins kunt verwachten)

Groeten en een fijne vakantie :dag:
Paul