Rondtrekken! Wie gaat mee?

Hee ik ben Malon, een meisje van bijna 19 en ik wil graag op reis! Heb heel veel ervaring met andere landen en reizen, alleen ik zou zo graag een keer gaan backpacken met een andere leuke meid om gewoon een beetje onbezonnen andere culturen op te snuiven. Alleen is ook maar zo alleen! Ik ben er eentje van het go with the flow en ik zie wel waar ik uitkom. Lekker backpacken, liften, treinen, wandelen en chillen! Ik zit zelf te denken aan de periode november/december en dan ongeveer een maandje! Welke leuke spontane gezellige meid heeft er zin om er ff tussenuit te gaan en aan een tochtje te beginnen? Waarheen staat nog niet vast, als je ideeën hebt, die zijn altijd welkom! Laat het me weten! Liefs

Hey Malon

Mijn naam is Mariette, een meid van 22 jaar. Ik heb nog nooit zown reis ondernomen, maar het lijkt me wel helemaal geweldig om eens te doen. Alleen ik zat te denken aan de periode maart of april. Ik hoor wel of je interesse hebt. Je kan me mailen/msnen op [EMAIL=“mvnunen@hotmail.com”]mvnunen@hotmail.com

Groetjes Mariette

Heej
Ik wil ook heel graag gaan backpacken!
Tot en met oktober heb ik mijn kamer en werk nog maar daarna wil ik heel graag weg. Wil je maar 1 maandje gaan of kun/wil je ook langer?
Mijn mail is [EMAIL=“ik-sam@hotmail.com”]ik-sam@hotmail.com

x Sam

hey

ik ben 19, klaar met school en wil gewoon even lol maken! ik ben wel serieus aan het hockeyen en wil daarom alleen in de winterstop weg. het goede nieuws: dit is december en januari en ook nog stukje februari. ik houd ervan om gewoon maar te zien waar ik uit kom. ik zelf zat te denken aan zuid-oost azie maar zuid-amerika lijkt me ook heel tof.

Ik vind het heel leuk om cultuur te snuiven maar wil dit graag ook afgewisseld zien met een avondje stappen/met gitaar op een strandje (ik speel zelf en zal mijn gitaar toch wel het meest missen als ik vertrokken ben:frown:)

ik hoor het wel. je kan altijd mailen naar [EMAIL=“ier182@hotmail.com”]ier182@hotmail.com

hoihoi iris

Hee Malon!
Ik ben Eline, ik ben ook bijna 19, net uitgeloot voor geneeskunde dus ik ben van plan een jaartje te gaan reizen! Voor mijn eerste reis zat ik inderdaad ook te denken aan de periode november december en dan ongeveer 6 weken. Zelf had ik mijn pijlen gericht op Indonesie maar er staat nog niks vast! Ik ben verder ook echt niet van de planning, ik zie wel wat de dag me brengt :smile:. Als je interesse hebt kun je me mailen : [EMAIL=“lachemeteline@hotmail.com”]lachemeteline@hotmail.com

xxx Eline