Hoi allemaal !
k ben Naomi, 19 jaar en opzoek naar een gezellig, spontaan en impulsief reisgenootje die het liefst een jaar (of langer) backpackend meer van de wereld wilt zien. 2013, ja het klinkt allemaal nog heel ver maar des te meer tijd hebben we om elkaar beter te leren kennen. Zelf ben ik erg spontaan, ik hou van veel gezelligheid, feestjes, leuke mensen ontmoeten en relaxen op het strand met een corona en een vuurtje klinkt als muziek in mijn oren. Zelf wil ik graag dingen tijdens de reis doen die je hier misschien niet zo snel zou doen zoals skydiven, duiken en zelf met de jeep rondtrekken en leren surfen lijkt mij ook wel wat.
Kortom lijkt het jou wat om gewoon een jaar lang te GENIETEN en zien waar het schip strandt ? Mail mij dan en wie weet kunnen we onze reis samen verder inplannen
Mij lijkt dit allemaal ook erg geweldig, en mogelijk hebben wij een goed reismaatje aan elkaar… (rond dezelfde leeftijd, zelfde interesses, en ook ik hou van avondtuur!)
Maar ik zou graag volgend jaar april/mei aan deze prachtige reis beginnen.
Als je de motivatie hebt om je reistijd wat te vervroegen dan hoor ik het graag! Zo niet, dan wens ik jou veel succes met het vinden van een leuk, gezellig en spontaan reismaatje
Leuk dat je hebt gereageerd, het liefst zou ik morgen nog vertrekken dat is t punt niet maar geld speeld meer een rol … Dus ik kan pas later vertrekken ik wil minimaal 15000 hebben en lekker geen zorgen aan me hoofd en het is ook fijner dat we tegen die tijd 21 zijn toch ? Maar kom je uit den haag ? Groetjes
Heb van maart t/m juni door Australië & Nieuw Zeeland gereisd, en hierdoor word ik helemaal gek van verlangen om weer te reizen! Mijn plan is (helaas) net als Maaike om wel eerder dan 2013 te vertrekken, mijn start staat nu op eind september 2012, maar kan natuurlijk nog verschoven worden tot oktober, november of zelfs december/begin 2013.
Word volgende maand 19, en heb tot 31 augustus 2012 een werkcontract, wat als nodig wel verlengd kan worden, tot een maand voor vertrek zegmaar! Ben wel benieuwd naar wat jouw globale plan is zegmaar, qua continenten & landen die je wilt bezoeken en zien??? Mijn plan is in ieder geval om terug te gaan naar Australië en daar voor langere tijd te blijven & werken. Let me know!
Ja zoals ik ook al tegen maaike heb gezegt het liefst ga ik morgen al, alleen wil ik gewoon lekker wat geld meenemen zodat ik in iedergeval de mogelijkheid heb een jaar lekker niks te hoeven doen. Kom je heel toevallig uit den haag ? ik zounamelijk ook graag al jou verhalen willen horen en wie weet komen we tot een goeie datum en kunnen we samen gaan … Mijn handjes jeuken namelijk ook al een paar jaar ! Groetjes
Woon zelf in Valkenburg, naast Leiden, zit toevallig wel in Den Haag op school! op 't ROC Mondriaan. Dus lekker in de buurt opzich. Snap natuurlijk wel dat je genoeg geld wilt hebben om een jaar lang te reizen zegmaar. En met die 15.000 euro kom je goed in de buurt om dat te redden! Vooral als je langere tijd door Azië reist, bijvoorbeeld een half jaar… Dan heb je aan 5000 euro misschien wel genoeg daar voor! Dan kun je die 10.000 besteden aan de duurdere continenten/landen. Hoe lang ben je van plan uiteindelijk weg te gaan dan, 1 jaar? tot zo lang het geld je geeft?
Groetjess
Ja precies, ik wil minimaal een jaar weg, langer mag ook … Ik zie het allemaal wel maar misschien is het een idee om dit weekend een theetje te drinken op de grote markt in den haag ? Dan kunnen we wat makkelijker praten ? Groetjes
Ik hoop niet dat ik je heb overvallen met mijn aanbod, het is gewoon dat ik geen computer thuis heb want die is gestolen dus alles via me telefoon moet doen … Mailen is dan heel langzaam etc. Ik hoor het wel van je ! Heb je misschien facebook of iets ? Dan kan ik een beetje een indruk van je krijgen ? T is ook heel raar om met iemand te praten waarvan je niet eens weet hoe die eruit ziet of wie t is haha dit is helemaal nieuw voor mij, nog nooit zoiets gedaan … Ik heb maar een profielfoto erop gezet zodat je in iedergeval een beeetje een indruk hebt met wie je praat ik hoor van je ! Groetjes
Hee, welnee joh gek haha. Kan er beter vlug mee zijn dan dat t verwatert! M’n naam is Annemiek van Hulzen… als ht goed is ben ik de enige met die naam op facebook. En zo niet dan ben ik dat blondje meisje met die clown. Ik ben zondag vrij? alleen totaal niet bekend in DH. dus Grote markt zegt me niets eigenlijk! :wereld:
Oke gelukkig ! Grote markt zit gewoon in het centrum, als je op cs uitstapt is t met tram 3,2,6,4 heel makkelijk te vinden de tram stopt zeg maar bij de halte grote markt … Als je de tramtunnel uitloopt zie je het gelijk, kan ik op deze site misschien ergens in een prive berichtje me nummer sturen ofzo ? Dan moet je maar even bellen of iets als je dr bent en t niet kan vinden dan kan ik er gewoon heen lopen