Hoi allemaal,
Ik ben Jonna. Ik ben 24 en kom oorspronkelijk uit Zweden maar woon al zo’n 3,5 jaar in Nederland. Ik heb een paar belangrijke keuzes die ik moet maken en wil even afstand nemen van the everyday life om zelfstandig deze beslissingen te kunnen maken. Daarom ga ik op reis, op zijn vroegst 15 augustus en uiterlijk 1 september. Ik ben van plan om een enkele ticket te boeken naar Bangkok, om na twee maanden te kunnen beslissen of ik wellicht nog een of twee maanden wil blijven. Vanuit Bangkok wil ik gaan backpacken. Ik heb geen specifieke ideen van hoe, wat of waar maar wil gewoon lekker bestaan en doen waar ik zin in heb. Ik vind heel veel dingen leuk, maar ben weer niet zo iemand die 10 verschillende activiteiten op een dag plant. Kortom, niks hoeft maar alles kan en mag.
Als persoon ben ik over het algemeen rustig, maar heel sociaal en hou ook wel van een drankje (of twee ;)). Ik zoek een reisgenoot, of meerdere reisgenoten (alleen vrouwen) die er net zo instaan als ik en graag samen met iemand de wereld wilt ontdekken.
Ik hoor wel van jou