Reisgenoten gezocht vanaf may 2013

Hallo allemaal,

Na enkele jaren groepsreizen te hebben gedaan, zoek ik nu reisgenoten met wie ik in 2013 kan gaan backpacken. Het gaat om reizen naar verre bestemmingen, door Europa het maakt me niet veel uit. Er valt namelijk nog genoeg te zien. Zelf ben ik niet zo van de zon, zee, zuip vakanties. Maar een weekje is wel goed uit te houden :slight_smile: Verder houd ik me graag bezig met excursies, stedentrips, snorkelen, lekker eten noem maar op. Ben een man van 25, gezellig, prettig gestoord en kom uit brabant. Kan max 4/5 weken weg en heb een ruim budget. Voorkeuren zijn: Vietnam, Cambodja, Oost-Europa, gekke Afrikaanse landen waar weinig toeristen te vinden zijn en Rusland. Zoek je nog een leuke reisgenoot, reageer dan nu! :wink:

gr. Tom

Hey

Ik ben op zoek naar een reisgenoot voor in de paasvakantie, weekends of zomervakantie. Ik werk als opvoedster en heb veel vakantie ;).
Reisbestemming maakt me niet direct uit, eerst maar een gezellig persoon vinden waar het genoeg mee klikt om te gaan reizen…
Misschien eerst eens voor een citytrip of kortere periode. Ik durf mij niet echt inschrijven voor groepsreizen omdat ik dan aan die groep “vasthang” en dat lijkt mij nogal beu als het dan niet klikt ofzo.
Ik zou wel eens naar Afrika willen, maar heb geen idee welk budget ik daarvoor zou moeten vrijhouden en wat ik nog zoal zou moeten regelen. Dus iemand met ervaring kan handig zijn!
Snorkelen, lekker eten, prettig gestoord, … klinkt best ok allemaal :).

Grtz
Kim