Rondtrekken in Bali?

Maar… waar blijft de moderator?:teeth: Slaap Ketutje slaap. :chin:

Gewoon aan het werk.

Nog één keer hier en via PM: (verkapte) advertenties kunnen in het daarvoor bestemde subforum “Markt: huis te koop of te huur…” geplaatst worden. Dan kunnen we hier gewoon verder met: Rondtrekken in Bali.

Neem geen genoegen met een los velletje. :smiley:

Ik begin in Sumatra, daarna naar Java en dan Bali.
Ik neem aan dat ik dan genoeg heb aan 1 visum toch?
Ik hoef toch niet per eiland een nieuw visum aan te vragen?
Gr Carola

Als je naar Texel gaat wordt er toch ook niet om je paspoort gevraagd :smiley: :smiley:

Indonesia telt ongeveer 17000 eilanden. Dus in jouw redenering 17000 x 25 dollar = boel veel…:slapen: Nee dus. :hihi:

Sorry Caroel dat je hele stomme antwoorden krijgt van een aantal gasten. Als je maximaal 30 dagen naar Indonesie gaat, dan koop je je visum op Sumatra (beginpunt volgens jouw verhaal) en daar reis je heel Indonesie mee door, dus ook naar Java en Bali en het kost maar eenmalig 25 dollar. Zo, nu ben je goed geinformeerd. Indesco

Dank je wel,
Ik had al zoiets verwacht, maar ik dacht beter even vragen, als straks voor verrassingen komen te staan.
gr Carola

Hallo doosje, ben je weer terug van weg geweest. Zeker te druk met Sinterklaas gedichten. :lol:
@ Caroel: pas op dat je geen los visum velletje krijgt.:smiley: Enne vergeet je resistente malariapillen niet. :vak02:

Zo Indesco, zo langzamerhand begin ik te begrijpen waarom een aantal leden zo een bloedhekel aan jou hebben. Er zijn simpele antwoorden gegeven in een taalgebruik dat zelfs een peuter begrijpen kan. Dus als jij ze niet begrijpt zit er toch wel het een en ander bij je los.

De eenvoudige antwoorden worden gegeven omdat het er sterk op lijkt dat er hier steeds meer vragen worden gesteld door mensen die zich dom weten, daartoe zijn de antwoorden ook wat aangepast, sociaal voelend als veel leden hier zijn :smiley: :D.

**Was jij niet naar de Molukken/Indonesie of werd je niet toegelaten haahahahahah ??? Kan mij daar wel iets bij voorstellen … Indesco **

Zo je was er weer als de kippen bij meissie…toktoktoktok…toktoktok…zonder dat je werd geroepen.

Ik ben inderdaad enige malen op de Molukken geweest. Ik vertrek a.s. maandag weer en blijf 3 maanden weg, ver van figuren zoals jij, wat een heerlijke gedachte. :smiley:

Mag het misschien zonder hahahahha en hihihihiihihih? nog even en dan komt de kerstman en dan wordt het hohohohoho… Sorry, maar dat gegiechel leidt af van de inhoud. Toegegeven, die inhoud is ver te zoeken, maar zeg dan liever niks of beperk je tot het ngobrol kosong draadje.

**kun je niet wat langer wegblijven in Indonesie … je hele verdere leven of zo ??? :dag:) Indesco **

Is het nodig ook een creditcard of een bepaald bedrag in contanten te laten zien op het vliegveld bij aankomst?
Groeten Tessy:tongue:

Nee beste Tessie, maar het is wel verstandig om al in contanten die 25 dollar (per persoon) op zak te hebben. Succes en veel plezier Indesco (waar ga jij precies naartoe ???)

Er zijn kippen die zonder kop nog doorkakelen, doch daardoor ook zeer geschikt om op de gloeiende houtskool te leggen en dibakar, heerlijk met nasi, lalap en sambal trasi. Helaas is degene die hier kakelt een ouwe hen, ze is al jaren van de leg af en produceert alleen nog maar geluid. Dus kop dr af, en bestemmen voor de Soto Ayam, vooral die in Surabaya is erg lekker. Helaas is deze hen te taai om soep van te koken, dus fluit je Pleki even, die weet er wel raad mee.

Euro is ook OK, de imigrasi accepteert alle sterke valuta, je krijgt Rupiah als wisselgeld terug.

NB Indesco zit de vragenstellers nou niet op een dwaalspoor te brengen met je gekakel :smiley:

jammer dat je zo’n plaat voor je kop hebt. de informatie die je geeft is over het algemeen niet volledig en/of incorrect, en meerdere mensen hebben je er al op geattendeerd dat hahahahahaha hiihihihihhi op een forum hoogst ongebruikelijk en irritant is. wanneer iemand je corrigieert, of daarop attendeert, dan wens je zo’n persoon meteen naar de andere kant van de wereld. kun je zo slecht tegen je ongelijk - wat kinderachtig.

kasihan.