Rondreizen: wat is haalbaar?

Hallo,

In juli en augustus 2011 ga ik rondreizen door Zuidoost-Azië. Ik wil het liefst natuurlijk zoveel mogelijk zien, maar wegens een ontmoeting met vrienden in augustus wordt de volgorde van reizen wat ingewikkeld… Ik hoop daarom wat advies te krijgen over een logische route…!

Dit is de situatie:

-Ik heb heel juli en augustus ter beschikking, maar niet langer;
-Ik begin en eindig vanwege de goedkope vliegtickets waarschijnlijk in Bangkok, tenzij er een logischere en qua prijs vergelijkbare start- en eindbestemming is;
-Tussen ongeveer 6-13 augustus ontmoet ik een vriendin op Bali en enkele dagen daarvoor zal een andere vriendin waarschijnlijk arriveren in Kuala Lumpur, met wie ik dan naar Bali ga;
-Ik wil heel graag Thailand, Vietnam en Cambodja (ik denk vooral Angkor Wat en de killing fields) zien. Als het even kan naast Bali ook nog een stuk Java of Lombok;
-Ik wil wel een beetje mooie stranden zien, maar verveel me daar vrij snel dus daar hoeft niet veel tijd in te gaan zitten.

Ik heb me nog weinig kunnen verdiepen dus ik weet absoluut niet of dit realistisch is, maar als het een beetje in de richting komt zou ik al heel blij zijn!

Tips zijn dus erg welkom!

Alvast bedankt!