Hey iedereen,
ik ben Robina,20 uit Rotterdam. Deze zomer ga ik door zuid oost Azië reizen maar hoe meer mensen hoe leuker, dus wie heeft een beetje dezelfde plannen?mijn reis begint in Bangkok maar ik ga al snel met de trein richting Kuala Lumpur. Een paar tussenstops hier en daar om een beetje van de mooie stranden en niet-toeristische dingen te genieten! Zoiezo mss wel langs wat feestjes als deze op de weg liggen. Aangekomen in Kuala Lumpur wil ik enige tijd hier besteden om de stad te zien en misschien nog wat omliggende zaken die de moeite waard zijn maar vooral niet te toeristisch. Vanaf hier houdt mijn plan een klein beetje op. Het ligt er een beetj aan hoeveel tijd ik dan nog heb maar vanuit KL zou ik graag naar Bali vliegen of misschien ook nog Jakarta en zou dan ook nog graag een weekje Borneo willen doen! Vanuit Borneo dan uiteindelijk terug naar Bangkok. Als k dan nog tijd over heb de omgeving daar nog een beetje verkennen waarna ik hopelijk veel avonturen rijker terug vlieg naar het vertrouwde kikkerlandje. ![]()