Hoi reizigers!
27 September 2012 zal in in Bangkok landen. Ik maak een rondreis in Zuidoost-Azië. Ik zal gemiddeld één maand per land doen. (7-06-13 terug naar NL)
Ik ben van plan om naar het noorden van Thailand te reizen, zodat ik vanuit noord Laos naar het zuiden kan gaan. Zo hoop ik naar Cambodja te gaan en vanuit het zuiden van Cambodja naar zuid Vietnam. Ik wil in december naar Noord Vietnam reizen. Vanuit Hanoi wil ik naar Kuala Lumpur vliegen, om de volgende naar naar Clark (Filipijnen te reizen). In januari heb je hier namelijk groots carnaval (Ati-Atihan Festival). In februari wil ik in Indonesië zijn en richting West-Timor en Borneo reizen. In april wil ik in Singapore zijn en vanuit Maleisie naar zuid Thailand reizen, om rond 20 mei in Bangkok te arriveren, zodat ik door kan reizen naar Bhutan voor twee weken. Alles is onder voorbehoud, want je weet nooit hoe je reis verloopt! :chin:
Mocht jij interesse hebben om mij te ontmoeten tijdens de reis, kun je contact met mij opnemen. Dit kan via facebook; Redirecting...
Of via mijn reissite; http://leonietensen.wordpress.com/
Groetjes,
Leonie