Rondreizen vanaf Maart 2013

Dag dag,

Mijn naam is Lotte en ben 21 jaar ik ben net klaar met mijn studie en wil even lekker wat van de wereld zien. Vandaar dat ik vanaf maart voor ongeveer vier maanden gaan rondtrekken in Azië.
Ik wil beginnen in Thailand Bangkok en het lijkt me leuk om dit niet alleen te doen,
wie gaat ook op dat moment die kant op en lijkt het leuk om samen te beginnen?

Mocht iemand interessen hebben dan hoor ik het graag :zon02:

Heej Lotte,

Leuk dat je lekker wil genieten en veel van de wereld wil zien!
Laat ik nu ongeveer hetzelfde idee hebben. Alleen ik begin in februari al.
In deze blog: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=150267 staan enige ideeën die ik heb over mijn wereldreis.
Deze worden nog aangepast omdat ik teveel wilde zien in te korte tijd.

Misschien lijkt het je leuk om een deel mee te reizen of te kijken welke plekken de moeite zijn om te bezoeken.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Martijn

Lotte! Zo herkenbaar! Ben ook bijna afgestudeerd, 23 jaar, en zin om eindelijk lekker rond te reizen! Ik vertrek eind maart en start ook in Bangkok. Heb nog geen concreet plan maar wil graag naar Laos - Cambodja - Vietnam - Thailand, alles in willekeurige volgorde! Let me know wat jou plannen zijn!
Groetjes Amber

Hallo Lotte,

Ik wil in maart ook graag naar Thailand! Ik heb nog geen vliegtickets geboekt en geen route uitgestippeld. Helaas heb ik maar twee maanden de tijd, maar misschien kunnen we samen beginnen?

Ik ben 19 jaar, spontaan en voor alles in. Tempel bekijken en dergelijke maar ook lekker op het strand liggen en s avonds gezellig iets drinken.

Ik hoor graag van je!

Dag wereldreizigers! :slight_smile:

Ik ben 25 jaar en heb mijn hart verloren in Azië!
Eind maart vertrek ik weer die kant op. Dit jaar staat op de planning: India, Nepal en Tibet.
Voor dat laatste ben ik op zoek naar avonturiers die met mij meewillen! Om Tibet binnen te raken moet je naar het schijnt met verschillende personen van dezelfde nationaliteit zijn. De periode dat ik daar zou willen vertoeven is van 1 tot 9 april. Interesse iemand?

Groetjes,
Sanne

Ps: belgen / nederlanders? :slight_smile:

Hé lotte/andere reizigers,

Ik ben nu al aan het reizen en zal ook rond begin maart weer terug zijn in bangkok, vanuit daar wil ik naar het zuiden van thailand, iemand die ook rond die tijd naar het zuiden gaat?

Grtn

Heej Sander,

Cool dat je al op reis bent, waar zit je nu ergens?
Ik kom rond 09-03 aan in Bangkok en wil dan ook overland naar het zuiden!
Kijk anders even hierop: Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Dit is mijn planning ongeveer…

Groetjes

Hoihoi lotteroza en anderen,

Zelf land ik op 10 maart in Bangkok en zoek nog een leuke reispartner of meerdere personen om mee op te trekken daar. Ik ben zelf nog nooit eerder alleen op vakantie geweest en ook nog niet eerder in Thailand. Iemand interesse om iig in Bangkok samen rond te trekken?

Groetjes!

Hoi iedereen!

Ik ben Arnoud 19 jaar en ook op zoek naar een reismaatje om in die richting een paar maanden te gaan backpacken.
Met eventueel idee om ergens een (erg) goedkoop brommer te kopen en zo rond te touren.

Hallo allemaal,

Ik ben Joerie, 25 jaar en ik ga nu voor de derde keer op reis.

Ik vertrek morgen vanuit Nederland naar Thailand. Ik kom dan op zaterdag 2 maart aan in Bangkok. Ideale dag om even op stap te gaan toch? :wink: haha dus als er mensen zijn die zaterdag ook in Bangkok zijn en zin hebben om een drankje te doen, dan laat het me maar weten.

Van daaruit zijn mijn plannen nog erg flexibel. Ik wil graag naar Laos, Vietnam en Cambodja. Maar ik heb eigenlijke alle tijd, dus ik wil een beetje van moment tot moment bekijken hoe en wat.

Maar goed, mocht iemand interesse hebben om eens ergens te treffen (en wellicht wat samen te reizen, als het klikt) dan stuur me maar een berichtje! Mijn email adres is trouwens

Het is niet toegestaan mailadressen te posten

dus die houd ik waarschijnlijk beter in de gaten.

Groetjes!

Hi allemaal,

Ik heb ook thailand op planning! Ik ben al aan het reizen nu australie, dan 3 weken new zealand ik vlieg op 17 april naar bali!is er van jullie iemand die naar bali gaat of is rond die tijd. Ik blijf daar ong 2 of 3 weken, daarna maleisie en thailand.

Let me know!

Gr Elies

Elies , zoek op fb naar deze groep en mekdt je daar aan : ‘Reizigers die in 2013 naar Azië gaan ontmoet elkaar hier!!’

Grt