Rondreis Thailand Indonesie en weer terug

Dag reisgenoten,

Aankomende maart (rond de 20ste) wil ik een rondreis maken van ongeveer twee/drie maanden door Azië. De route die ik gedachten had was om te beginnen in Bangkok, van hieruit naar beneden te reizen, door Maleisië en Singapore naar Jakarta of misschien nog verder richting Bali. Het plan is om vervolgens vanuit Jakarta het vliegtuig te nemen naar Ho Chi Minh city, en zo weer terug te reizen naar Bangkok via Cambodja.
Precies de andere kant op kan natuurlijk ook…
Voor deze reis leek het me leuk om een reisgenoot te hebben, zo niet meerdere. Idealiter zou ik het ene stuk met de een willen reizen en vervolgens het andere stuk met iemand anders, of misschien met z’n drieën of meer mensen.
Nog even wat informatie over mezelf: Ik ben Leon, 19 jaar oud, en ik beleef nu een tussenjaar nadat ik mijn middelbare school heb afgemaakt. Ik hou van reizen, actie, sport en muziek.
Mochten er dus fanatiekelingen zijn hier die ook rond maart willen gaan reizen in Azië… ik ben benieuwd…

Nooooo!
Ik heb ook een tussenjaar, nadat ik de middelbare heb afgerond. En mijn plan is ook om die richting op te gaan. Tenminste, te beginnen bij Thailand! Toen ik dit las, werd ik ook meteen enthousiast. Alleen je gaat voor mij nét een maandje te vroeg! Ik wil namelijk begin mei het vliegtuig instappen. Mm, jammmer.
Haha, je hebt dus eigenlijk helemaal niets aan dit berichtje, maar ik móest gewoon even reageren.
In ieder geval veel succes met reisgenootjes zoeken die wel kunnen!

Oja, wat ik mij wel afvroeg is wat jij voor deze reis hebt begroot? Hoeveel geld heb jij gespaard? Want ik vind het zelf namelijk lastig om in te schatten hoeveel ik kwijt zal zijn voor twee-drie maanden reizen…

Groetjes,
Lieske.