Rondreizen Sri Lanka

heeft iemand ervaringen met Srilankaonline?

1 like

Hello, ik kan natuurlijk niet anders dan de organisatie die ik met enkele srilankesen oprichtte aanbevelen. Nieuwe facebookpage ( Halcyon holidays lanka) en website (www.exceptionalsrilanka.com) zijn juist on line. Ik ben er nu eentje over tours aan het maken.
Ik ben fotograaf maar na 4 jaar lang ( ik woon reeds 4 jaar in sri lanka , heb er een residentievisum) elk hoekje te hebben bezocht vond ik het een goed idee een reisorganisatie voor sri lanka op te richten. Jullie zijn altijd welkom voor het beantwoorden van jullie vragen ( je moet daarvoor geen klant zijn hoor:-) )

Hallo, Ik ben een tour chauffeur in Sri Lanka. Ik ben erkend door de “Sri Lanka Tourism Development Authority (SLTDA)” aan buitenlanders rijden om overal in Sri Lanka veilig. Als u op zoek bent naar een Sri Lanka chauffeur, kijk dan niet verder. Ik zal uw vakantie, jurney serieus te nemen en ik zal u veilig elke brengen waar je heen moet. http://www.srilankachauffeur.nl

Fantastische vakantie van 2 weken gehad in Sri Lanka. Rondgereisd van Negombo, via Dambulla, Sigiriya, Kandy, Yala Park, Galle en weer geeindigt bij het vliegveld in Colombo: allemaal onder begeleiding van onze chauffeur Jayantha, die voor ons de fijne hotels wist te regelen voor vriendenprijsjes en ook allerlei goede aanraders had voor onderweg, en dat voor maar ong 50usdollars per dag, inc groot busje voor 6 volwassenen met a/c en inc benzine. Hij was zeer vriendelijk en sprak goed verstaanbaar Engels.

Zeker aan te raden, als je contact met hem wil opnemen: Jayantha Balasuriya (balasooriya119@yahoo.com) tel: 0772993730

Hallo reizigers die het plan hebben om het mooie Sri Lanka te gaan bezoeken.
Wil je een mooie privé rondreis willen maken en ben je op zoek naar een betrouwbare ervaren chauffeur en/of gelicenseerde gids, kijk dan op de website:

www.srilanka-gids-chauffeur.com

Kijk vooral in het gastenboek.
Hier zie je ervaringen van reizigers die de afgelopen tijd een privé rondreis gemaakt hebben door Sri Lanka.

AYUBOWAN en veel plezier bij het voorbereiden van je Sri Lanka rondreis.

Met groet,

Peter

Chammy ken ik .
Hij woont in Hikkaduwa.Zijn vrouw heet Tilini en ze hebben 2 kinderen.

Janver, ik probeer je website met tours te bekijken via de opgegeven link maar kan daar jouw site niet tussen ontdekken!
Bestaat het inmiddels niet meer of zoek ik verkeerd?

Goede morgen, Janver

Mijn naam is Wim Crooijmans

Ben net terug van een mooie vakantie uit Sri-Lanka. Ben daar begonnen op 07-12-2014 met een 4 daagse rondreis Kandy.
We zijn daar 2 dagen geweest en hebben daar de " Botanische " tuin bezocht. 'n aanrader voor iedereen die van de natuur houd.
Daarna hebben we 'n Olifanten Farm bezocht en toen hebben een Kruidentuin bezocht en hebben daar diverse kruiden gekocht.
De naam van de Tuin is :Susantha Spice and Herbal Garden.
Daags daarna zijn we naar ons Hotel in Hikkaduwa gereden , Hotel " Thai Lanka " in Hikkaduwa.
Dit hotel beveel in het bijzonder aan omdat er 'n mooi Zwembad binnen de muren ( prive ) aanwezig is.
Het is een voor Nederlandse begrippen 'n *** Hotel. incl.Ontbijt.
Mooie kamers en super vriendelijk personeel. We zijn daar 17 dagen gebleven. Het strand in Hikkaduwa is prachtig en 'n aanrader is de " Sunset Coffie bar.Vriendelijke eigenaar en vrouw.De eigenaar zijn naam is : Mahinda. Je kunt er heerlijk eten en 'n glas drinken.
Recht voor 't restaurant ligt de Zee met heerlijk “schoon " water en de temperatuur is ± 25 graden .Heerlijk om in te zwemmen.
Ons verblijf was geweldig en we hebben daar binnen onze familie 'n " eigen” appartement kunnen bouwen.Het appertement is eigendom van mijn oudste broer Jan. Zijn e-mail adres is : j.crooymans@live.be Hij woont in Lommel ( Belgie ).

Op 27 December zijn wij weer aangekomen in Dusseldorf ( Duitsland ). we vlogen met Emirates 'n geweldig goede vlieg-maatschappij.
De ticket was voor ons toen we boekten Euro 692,50
Voor mensen die Sri-lanka willen bezoeken kun je of mij of mijn broer bellen of mailen.

Groetjes , Wim Crooijmans wimcrooijmans1@hotmail.com

Hallo Janver,

Laat me even weten als je mijn berichtje gelezen hebt ?