Rondreizen eind 2011 Azie / Zuid-Amerika!!

Heey!

Deze Actieve en gezellige meid van 24 wilt graag in Nov/Dec gaan backpacken door Azie en zuid-amerika! Daar wil ik zoveel mogelijk zien en eventueel ondertussen wat centjes bij verdienen! Ik zou heb heel wat landen op mijn verlanglijstje staan zoals:

• Thailand
  • China
  • Cambodja
  • Vietnam
  • Peru
  • Brazilie
  • Bolivia
  • Aruba
  • Maleisie
  • Nepal
  • Tibet
  • Panama
    en indonesie!
    Heb zelf nog niet echt een voorkeur waar ik begin en wat ik wel en niet ervan kan zien. Dus sta overal voor open! Het lijkt mij gewoon super om lekker weg te gaan en deze landen te ontdekken! Wil minimaal een half jaar weg gaan en als het kan 1 jaar.
    Nu ben ik op zoek naar iemand die ook avontuurlijk is en met mij mee wilt gaan!

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes Hanneke

Hoi,
Klinkt erg leuk wat je wilt gaan doen.
Ik ben een vrouw van 22 jaar. Ik wil ook heel graag gaan backpacken maar kan wel zelf pas in februari gaan ivm afstuderen.
Ben je zelf al eerder wezen backpacken?
Groetjes

Hey hanneke

Ik ben Kim 25 jaar en zou graag een half jaar in Azie gaan rondtrekken
ik zou graag thailand, laos, cambodja en vietnam zien! ik wil zeker niet gaan bijwerken, half jaar niets doen lijkt me echt relaxed, aangezien je daar toch vrij goedkoop kan leven! Ik zou ook graag zuid amerika doen maar denk dat ik dat voor volgende winter ga houden, en naar huis kom om in de zomer hier te werken voor de volgende winter
je kan me altijd mailen op [EMAIL=“kimdebie@hotmail.Com”]kimdebie@hotmail.Com
ikzelf zou graag rond 4 november vertrekken
xxx kim