Ik ben Yvonne en ben 20 jaar. Ik ben van plan in mei/juni naar Azie te gaan (backpacken). Ik wil veel zien, mijn gedachte gaat nu uit naar Laos, Vietnam en Cambodja maar dit staat nog open! Ben benieuwd of er mensen zijn die ook rond deze maanden van plan zijn die kant op te gaan. Lijkt me leuk om een reisgenootje te vinden, samen plannen te maken of gewoon info uit te wisselen!
Hai hai ik ben een 27 jarige jongen die sinds kort vrijgezellig is en er achter komt dat je dan in een keer niemand meer hebt om mee op vakantie te gaan…aangezien iedereen huisje boompje beestje heeft dus misschien is dit een optie.
Ik heb nog geen concrete plannen maar ik zou eind mei en juni wel 5 weken op vakantie kunnen ik weet niet hoelang je weg gaat…missch even contacten?
Ik ben een 22-jarige studente uit België, en koester ook al eventjes de droom om enkele weken te gaan backpacken in Azië of Midden & Zuid-Amerika. Ik heb amper les in de komende 2 semesters, dus is het het moment om mijn droom te verwezelijken!
Waar gaan jouw interesses naar uit (cultuur, actie, avontuur, uitgaan,…)? Heb je reeds gebackpacked in het verleden?
Ik heb nog weinig plannen zat eerst te denken aan een roadtrip west amerika maar richting azie lijkt me ook prima. Ik ben al in hongkong australie en nieuw zeeland geweest erg leuk anders even berichten?
Ik geloof dat het niet zo verstandig is om in die periode naar Azie te gaan aangezien de moesson er dan is. Lijkt me geen fijne periode om in te backpacken. Ik ben afgelopen november/december/januari in India en China geweest. Ook backpack. Erg goed te doen in deze periode!
Ik ben in 2009 twee maanden in Thailand geweest (backpacken en vrijwilligerswerk) dus heb wel enige ervaring. Ik wil graag veel zien van de cultuur, hou ook wel van avontuurlijke dingen en een feestje 's avonds is ook altijd leuk! Ik wil wel graag low budget reizen dus geen dure hotels etc. en gewoon zoveel mogelijk zien/doen!
Misschien kunnen we even mailen om ideeen uit te wisselen(tanana4ever@msn.com)