Rondreizen Azië november

Hoi,
ik ben van plan rond november naar Azië te gaan om lowbudget rond te reizen en veel cultuur en natuur te zien. Dit zal ongeveer voor 6 maanden zijn. De landen staan nog niet vast (India, Indonesie, Maleisie…?), dus alle opties zijn nog open. Eventueel daar nog werken of vrijwilligerswerk doen. Ik ben bijna 18 jaar en dit zal voor mij een tussenjaar worden voordat ik ga studeren.
Ik zoek een reisgenoot (niet ouder dan 24 jaar) voor die reis, aangezien alleen reizen meer risico’s met zich meebrengt en samen reizen is natuurlijk gezelliger. Dan kunnen we samen veel leuks meemaken en er mooie herinneringen aan overhouden.
Als jouw plannen hiermee te combineren zijn, laat dat dan snel weten!
Groetjes, Lianne

Hey Lianne,

wat leuk! Ik ben nu ook al een tijdje op zoek naar een reisgenoot. Ik neem het komende jaar ook een tussenjaar (tussen school en studeren).
Ik wil ook graag door Azië reizen voor een lange periode (zowiezo langer dan 5 maanden) Ik heb op zich wel wat landen in me hoofd zoals Cambodja, Vietnam, Nepal en Tibet. Maar ik sta verder ook voor best veel open. Ik zie wel waar ik strand laat ik maar zeggen…
Ik heb al best veel ervaring met backpacken en ook in Azië. Ik hou ookvan avontuur en vind het leuk om low low low budget te reizen en met de lokale bevolking in contact te komen. Ik kan nog wel eventjes doorgaan maar misschien is het welleuk omcontact op te nemen.

Mijn email is [EMAIL=“l.nieuwenhuys@hotmail.com”]l.nieuwenhuys@hotmail.com

groetjes,

Hallo Lisanne en Lyanne!

Ik vertrek in juli met mn beste vriendin naar Azië! We reizen dan samen een maand en daarna gaat zij terug naar huis (en blijf ik dus alleen achter!).
Het lijkt me onwijs gaaf om een paar maanden (ik neem een jaar vrij) rond te reizen en nieuwe landen en culturen te leren kennen. En mensen natuurlijk! Maar alleen is maar zo alleen…!!
Ik sta open voor alle landen eigenlijk, ik wil gewoon een toptijd hebben!
Zelf ben ik eerder een maand in Indonesië geweest en ik ben echt verliefd geworden op dat land, de mensen, de natuur… In 1 woord geweldig!
Het gaat mij ook om back-to-basic-backpacken. Loooow budget idd! :wink: En ook ik zit dan tussen school en studie in! Even een jaartje er tussenuit (en hopelijk een ingeving krijgen over wat ik nou precies wil gaan studeren…)

Neem gerust contact met me op! Mn emailadres: [EMAIL=“zoehuitema@hotmail.com”]zoehuitema@hotmail.com

Hoi,

In juli rond ik mijn studie af en voordat ik ‘echt’ aan het werk ga, wil ik nog een aantal maanden lekker gaan reizen! Ik wil rond september vertrekken voor 3 à 4 maanden. Ik wil graag door Azië reizen; de landen staan ook nog niet vast. Cambodja, Vietnam etc. het lijkt me allemaal erg leuk! Ik vind het gewoon leuk om andere landen te leren kennen! Het lijkt mij ook leuk om low-budget te reizen & veel mensen daar te leren kennen! Ik heb nog geen ervaring met backpack reizen, dus het lijkt me leuk om dit samen met een reisgenoot te doen (of meerdere)! Jullie plannen spreken mij erg aan, dus misschien is het leuk om contact op te nemen! Mijn emailadres is:

[EMAIL=“kocer_serap@hotmail.com”]kocer_serap@hotmail.com

Groetjes,

Serap